Inspektor

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
8 godz. temu
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 142727

Warunki pracy

- Praca o charakterze administracyjno-biurowym


- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,


- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym


- naturalne i sztuczne oświetlenie, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy,


- opracowywanie dokumentów, praca i czynności koncepcyjne,


- Na stanowisku pracy występują zadania polegające na wyjazdach krajowych. Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym.


- Na stanowisku występuje stres związany z zachowaniem terminów i obsługą klientów zewnętrznych tj. obywateli, przedstawicieli organów samorządowych. Praca pod presją czasu.


- Wyjazdy służbowe krajowe do miejsc, które mogą być niedostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych. 


- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,drukarka,skaner,kserokopiarka,niszczarka dokumentów).


- Obiekt przy ul. T.Firlika 20 w Szczecinie, niebędący własnością RDOŚ, dostosowany jest częściowo dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (jest winda),


- W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze).


- Brak  specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym  oraz głuchoniemym .


- Pomieszczenia biurowe dla pracowników oraz ich stanowiska pracy znajdują się na I piętrze budynku 5 piętrowego (biurowiec), 


- Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor, komputer, wspólną drukarkę, telefon, kserokopiarkę sieciową znajdującą się w korytarzu firmy. 


 

Zakres zadań

  • Bierze udział w ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, w celu uzgodnień przedsięwzięć mogących zawsze oddziaływać na środowisko lub przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
  • Zajmuje się przeprowadzaniem ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko zmierzających do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w celu określenia warunków realizacji dla przedsięwzięć mogących zawsze i potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, które minimalizują ich oddziaływanie na poszczególne komponenty środowiska.
  • Wydaje oświadczenia organu monitorującego obszary Natura 2000 współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej w celu uzupełnienia dokumentacji dla beneficjentów aplikujących o środki z budżetu Unii Europejskiej.
  • Zajmuje się przeprowadzaniem ocen oddziaływania przedsięwzięć na obszary Natura 2000 przed rozpoczęciem realizacji przedsięwzięcia innego niż przedsięwzięcie mogące zawsze lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, które nie jest bezpośrednio związane z ochroną obszaru Natura 2000 lub nie wynika z tej ochrony w celu określenia warunków ich realizacji i minimalizacji na przedmiot, cel ochrony oraz spójność i integralność obszarów Natura 2000.
  • Prowadzi ponowną ocenę oddziaływania przedsięwzięć na środowisko w celu uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia mogące zawsze lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
  • Prowadzi postępowania w sprawie transgranicznego oddziaływania lub bierze udział w tych postępowaniach w przypadku realizacji przedsięwzięć, projektów polityk, planów lub programów, gdy Polska jest stroną pochodzenia lub narażenia w celu opracowania stosownego stanowiska.
  • Wprowadza i aktualizuje informacje i dane do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko obejmującą informacje o ocenach oddziaływania na środowisko dla planowanych przedsięwzięć, z uwzględnieniem ponownej oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz inne dane o dokumentacji sporządzonej w ramach ww. postępowań, w celu usprawnienia tworzonej przez GDOŚ bazy danych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • 1) znajomość ustaw: - o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko -Prawo ochrony środowiska -Kodeks postępowania administracyjnego- o Służbie Cywilnej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, 2) umiejętność komunikowania się i pracy w zespole, 3) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, 4) zdolność analitycznego myślenia, 5) odpowiedzialność, 6) kreatywność i zaangażowanie, 7) umiejętność analizy opracowań eksperckich, umiejętności obsługi komputera (środowisko Windows), w tym programów graficzno-mapowych. 8) kreatywność i zaangażowanie, 9) umiejętność analizy opracowań eksperckich, 10) umiejętności obsługi komputera (środowisko Windows), w tym programów graficzno-mapowych.
  • - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która: w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zagadnień dotyczących ocen oddziaływania na środowisko.
  • - asertywność, - kreatywność w działaniu, - umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji, - znajomość Dyrektywy Rady w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • - Oświadczenie o treści: Ja niżej podpisana/podpisany oświadczam , że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam(em) lub pełniłam(em) służby w organach bezpieczeństwa państwa lub nie byłam (em) współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyprzeszkolenie z zakresu zagadnień dotyczacych ocen oddziaływania na środowisko (np. certyfikat/zaświadczenie które wskazuja na zdobyte przeszkolenie w wymienionym obszarze lub zakres czynności wskazujacy na to przeszkolenie).

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-30 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ul. Firlika 20; 71 - 637 Szczecin
z dopiskiem (konkurs na stanowisko inspektor w WONS-OS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Regionalny Główny Specjalista ds. BHP

    Schenker sp z o.o.   zachodniopomorskie, Western Pomerania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań: Współpraca z zakładami w regionie obejmującym ok. 1/3 obszaru Polski. Podział regionalny zostanie zoptymalizowany z uwzględnieniem lokalizacji członków zespołu; Współpraca i nadzór merytoryczny nad zewnętrznymi serwisami BHP wspierającymi realizację zadań służby BHP...
  • Zootechnik

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Miłostowo
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Praca na Fermie Trzody Chlewnej w Miłostowie, gmina Kwilcz, powiat międzychodzki.
  • Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Ochrony Środowiska w Produkcji

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin, Ludwika Spiessa 9    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Misja Stanowiska: Zapewnienie bezpieczeństwa i minimalizacja ryzyka w miejscu pracy przez nadzorowanie przepisów BHP, PPOŻ, ochrony środowiska oraz wdrażanie strategii ESG. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie procedur, szkolenia oraz monitorowanie przestrzegania...
  • Inspektor ds. Ochrony Środowiska

    Katowickie Inwestycje SA   Katowice    praca stacjonarna
    umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prowadzenie działań Spółki oraz nadzorowanie operatora w całokształcie działań związanych z prawidłowym gospodarowaniem i utrzymaniem wszystkich oczyszczalni ścieków, będących na majątku Spółki, nadzór nad prawidłową eksploatacją i gospodarką majątkiem trwałym Spółki,...
  • Podinspektor

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji i weryfikacja wykazów zawierających informacje i dane podmiotów o zakresie korzystania ze środowiska oraz o wysokości należnych opłat; prowadzenie spraw dotyczących...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Analiz Technicznych, Departament Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych technicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz technicznych w gospodarce wodno-ściekowej na...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kartuzy, ul. Kościuszki 12    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Specjalista w Dziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Piła, ul. Motylewska 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych przez wydawanie pozwoleń wodnoprawnych, w tym przygotowywanie pism i decyzji, dokonywanie przeglądów wydanych pozwoleń wodnoprawnych, prowadzenie postępowań...
  • Starszy specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

    CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.   Lublin, Ludwika Spiessa 9    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Cel stanowiska: Celem stanowiska jest zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i minimalizacja ryzyka w środowisku pracy poprzez nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, PPOŻ oraz ochrony środowiska, a także realizacja strategii ESG spółki. Specjalista odpowiada za opracowywanie i...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Pozwoleń Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji będących we właściwości Wydziału, prowadzonych w trybach odwoławczym i nadzwyczajnym, przygotowywanie odpowiedzi na skargi wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na...