Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 05-400 Otwock,
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Ogłoszenie nr 19/2023
Miejsce pracy: Otwock
nazwa komórki organizacyjnej, do której jest prowadzony nabór:
Wydział Administracyjny
Wymiar etatu: 1/1
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw formalno-prawnych zadań inwestycyjnych w tym przygotowywanie kompleksowej dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji starostwa powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu.
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem i koordynacją prac projektowych i bezpośrednią realizacją inwestycji, w tym uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych w procesach inwestycyjnych;
- uczestniczenie w pracach zespołu do spraw zamówień publicznych poprzez przygotowywanie merytoryczne dokumentów niezbędnych do udzielania zamówienia publicznego na przygotowanie i realizację procesu inwestycyjnego;
- przygotowywanie dokumentacji formalnej związanej z zawieraniem umów na realizację inwestycji i remontów;
- współpraca i nadzór nad pracą inspektorów nadzoru inwestorskiego;
- przygotowywanie dokumentów do odbioru i przekazania do użytkowania zrealizowanych zadań inwestycyjnych;
- przygotowywanie założeń technicznych do szacunków finansowych i wieloletnich planów finansowych;
- opracowywanie sprawozdań okresowych z realizacji inwestycji;
- rozliczanie zadań inwestycyjnych.
- praca na stanowisku biurowym, w siedzibie urzędu, przy ul. Górnej 13 w Otwocku, w godzinach poniedziałek 8:00-17:00, od wtorku do czwartku 8:00-16:00, piątek 8:00-15:00;
- praca wymagana obsługi urządzeń: komputer, drukarka, telefon/fax, ksero, skaner;
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy częściami budynku lub innymi budynkami urzędu;
- budynek, w którym wykonywana będzie praca nie posiada windy, szerokich drzwi oraz poza parterem toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie
- wyższe
Staż pracy
- 3 lata
Znajomość aktów Prawnych
- Kodeks postępowania administracyjnego; Ustawa Prawo budowalne z dnia 7 lipca 1994 r,
- znajomość procesu inwestycyjnego; wiedza techniczna.
Wykształcenie
- Wyższe II stopnia o kierunku budownictwo, ekonomia
Doświadczenie zawodowe
- 2 lata w obszarze związanym z realizacją inwestycji;
- uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności,
- kwestionariusz osobowy (dostępny w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wzięcia udziału w rekrutacji (dostępne w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Otwocku (dostępna w BIP Powiatu Otwockiego zakładka dokumenty dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
Miejsce i termin składania dokumentów
Informacje dodatkowe
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 23 października 2023 r., w formie papierowej z dopiskiem „ogłoszenie nr 19/2023” w Starostwie Powiatowym w Otwocku ul. Górna 13, 05-400 Otwock lub za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP lub za pomocą przycisku aplikowania.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Otwocku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
O zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku mogą ubiegać się obywatele polscy, gdyż stanowisko związane jest z wykonywaniem władzy publicznej.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub te, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminach poszczególnych etapów naboru. Ostateczna Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Otwockiego.
Starosta Otwocki zastrzega sobie prawo do pozostawienia naboru bez rozstrzygnięcia.
DOKUMENT SPORZĄDZONY W DNIU – 6 października 2023 r