Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora należeć będzie:
- bieżące śledzenie przepisów z tego zakresu,
- przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowań,
- rejestracja wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- opracowywanie dokumentacji postępowania, w tym:
- specyfikacji warunków zamówienia,
- zaproszeń do negocjacji,
- protokołów postępowania,
- odpowiedzi na zapytania wykonawców,
- notatek z posiedzeń komisji przetargowej,
- pism z informacjami o rozstrzygnięciu postępowań,
- przekazywanie wszelkich ogłoszeń wymaganych Ustawą PZP do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na stronie prowadzonego postepowania i BIP Sądu,
- przygotowywanie ostatecznej umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu lub w wyniku przeprowadzonych negocjacji w trybach niekonkurencyjnych,
- przechowywanie dokumentacji postępowania oraz przekazywanie jej do archiwum,
- sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych,
- zakresie zagospodarowania zbędnego majątku,
- przygotowania do likwidacji
Wymagania niezbędne na stanowisku inspektora ds. zamówień publicznych:
- wykształcenie wyższe I stopnia,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy (w tym umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów z zakresu zamówień publicznych),
- umiejętność weryfikacji dokumentacji przetargowej,
- skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji,
- biegła obsługa komputera (Windows, pakiet biurowy MICROSOFT),
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- nie może być w stosunku do kandydata prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
- Doświadczenie w obszarze zamówień publicznych
- Znajomość przepisów dotyczących:
- zasad funkcjonowania sądownictwa oraz prowadzenia gospodarki finansowej sądów,
- finansów publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- podstawowych zasad rachunkowości.
- umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania czasem, kreatywność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Podanie adresowane do Dyrektora Sądu Rejonowego w Wieliczce, CV, oświadczenie o niekaralności i o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (oświadczenia proszę pobrać ze strony Sądu Rejonowego w Wieliczce Oferty pracy - Konkursy - https://www.wieliczka.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,168,223) prosimy składać osobiście w siedzibie Sądu Rejonowego w Wieliczce, ul. Janińska 25, lub przesyłać na wskazany adres e-mail lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dokumenty prosimy składać w terminie do 4 października 2023 r. (data wpływu)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 347-30-17.
W przypadku, wyrażenia zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych w sytuacji poszukiwania kandydatów do zawarcia umów na zastępstwo, należy złożyć dodatkowe oświadczenie (wzór również znajduje się na stronie internetowej sądu).