Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
629 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 119074

Warunki pracy

- praca siedząca


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca przy komputerze


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)


- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy

Zakres zadań

  • nalicza i sporządza listy miesięcznych uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników wraz z potrąceniami wynikającymi z prawidłowo ustalonych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, prawidłowo ustalonych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz z tytułu prowadzonej egzekucji zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dokonania terminowej realizacji przy wykorzystaniu specjalistycznych programów komputerowych
  • prowadzi kartoteki uposażeń, wynagrodzeń w celu prawidłowego naliczania płac
  • sporządza roczną informację w zakresie osiągniętego dochodu i pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych w celu terminowego przekazania ich do właściwego US oraz dla podatników
  • sporządza roczną informację dla pracowników o wysokości pobranych oraz odprowadzonych do ZUS składek społecznych i zdrowotnej
  • wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków dla pracowników jak również do Zakładu Emerytalno-Rentowego oraz ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków w celu przekazania informacji pracownikowi lub instytucji
  • prowadzi korespondencję z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ZUS, US, komornicy Sądowi, Sądu i inne
  • przygotowuje i przekazuje dokumentację do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) doświadczenia w pracy w komórkach finansowych
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych
  • znajomość obliczania płac
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych
  • komunikatywność niezbędna przy obsłudze interesantów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w komórkach płacowo-kadrowych
 

Podobne oferty