Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Czynniki uciążliwe: wysiłek fizyczny, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.Bardzo duży wysiłek fizyczny przy zanoszeniu i przynoszeniu dokumentów w Kancelarii Głównej Urzędu.
Kontakty zewnętrzne: kilka razy w dziennie: kontakt z klientami Urzędu
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- sprawne i terminowe rejestrowanie dokumentów wpływających do wydziału, podział na poszczególne oddziały i skanowanie dokumentów do całości sprawy
- dbanie o organizację kancelarii i przekazywanie dokumentów, w tym wykonywanie składu chronologicznego
- dokonywanie czynności w zakresie wysyłania korespondencji wydziałowej
- zanoszenie i przynoszenie korespondencji z Kancelarii Głównej Urzędu i odbieranie dokumentów od kurierów lub bezpośrednich klientów
- wykonywanie czynności archiwizacyjnych i przekazywanie dokumentów do archiwum Urzędu
- współpraca z pracownikiem sekretariatu i punktu podawczego odnośnie rejestrowania i przekazywania korespondencji
- rozdzielanie zwrotek na poszczególne oddziały i na pracowników. Skanowanie zwrotek pocztowych do sprawy w EZD.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca/staż w administracji lub w pracy biurowej lub w zakresie obsługi sekretariatu
- aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
- znajomość sprawnej obsługi komputera i biegłego wprowadzania danych do systemów Urzędowych
- znajomość pracy kancelarii lub sekretariatu. Umiejętność organizacji pracy i terminowego przekazywania dokumentów. Umiejętność bezpośredniej obsługi klienta i przekazywania w prosty sposób informacji klientom.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klientów