Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Strzelin
Ogłoszenie o naborze Nr 105651
Warunki pracy
Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Praca dynamiczna na terenie urzędu i jednostki jemu podległej.
Zakres zadań
- Organizuje i koordynuje pracę Zespołu.
- Administruje na poziomie lokalnym Komendy policyjnymi systemami informatycznymi.
- Nadzoruje stan techniczny i poprawne funkcjonowanie sprzętu teleinformatycznego oraz zaopatruje w materiały eksploatacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządza dokumenatcję dotyczącą nadawania, zmiany, oraz odwoływania uprawnień do dostępu do policyjnych systemów informatycznych.
- Dokonuje rejestracji w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji i innych aplikacjach.
- Prowadzi ewidencję sprzętu teleinformatycznego, będącego na wyposażeniu Komendy, w tym sprzętu powierzonego i prywatnego oraz sporządza sprawozdania w tym zakresie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatycznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z informatyką i teleinformatyką lub o podobnym zakresie zadań
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.