Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Miejska Policji w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
818 dni temu
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 105176

Warunki pracy

Realizacja wszystkich zadań związanych z zapewnieniem funkcjonowania gospodarki mandatowej, wprowadzanie danych do elektronicznych systemów rejestracji mandatów karnych, archiwizacja dokumentacji( przygotowanie spisów archiwalnych, protokołów brakowania), przekazanie zarchiwizowanych dokumentów do składnicy akt, wydawanie druków ścisłego zarachowania-pokwitowania. Praca administracyjno-biurowa.


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon.


- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,


- wymuszona pozycja ciała,


- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,


- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Wykonuje zadania związane z pobieraniem i rozliczaniem z Izbą Administracji Skarbowej bloczków mandatowych, pieczętuje je, wydaje funkcjonariuszom i prowadzi ewidecję z tym związaną oraz archiwizuje, inwentaryzuje i wprowadza do systemu e-mandaty, celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania gospodarki mandatowej Wydziału.
  • Wykonuje czynności związane z archiwizacją materiałów spraw ostatecznie zakończonych, w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału
  • Prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania ( pokwitowania) - pobierania, pieczętowania, wydawania i archiwizowania w celu prawidłowego funkcjonowania Wydziału.
  • Wprowadza dane dotyczące efektywności pracy funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego w celu prawidłowego funkcjonowania Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji (SESPol)
  • Doraźnie będzie rejestrować w Krajowym Systemie Informacji Policyjnej (KSIP) dane dotyczące kierujących, którzy popełnili wykroczenie lub przestepstwo w ruchu drogowym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów ustawy o ruchu drogowym.
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Samodzielność, komunikatywność;
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty