Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 105031
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu na parterze budynku
- praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- obsługa urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, faks
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - w budynku znajduje winda dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzenie i nadzorowanie zagadnień związanych z przebiegiem służby funkcjonariuszy (przyjęcia, mianowania, przeniesienia, zwolnienia) oraz wydawanie decyzji administracyjnych w tym zakresie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowej policjantów.
- Współpraca z kierownikami jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku pracy w celu prawidłowej realizacji procedur kadrowych.
- Ustalanie uprawnień funkcjonariuszy do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji o świadczeniach pieniężnych przysługujących ze stosunku służbowego.
- Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych w celu przechowywania dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami.
- Udzielanie merytorycznych wskazówek policjantom i ich przełożonym o prawach i obowiązkach policjantów celem prawidłowego ich stosowania.
- Opiniowanie raportów policjantów dotyczących dodatkowego zatrudnienia w celu podjęcia przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji w celu bieżącego przekazania do archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność stosowania przepisów prawa
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność działania w stresie
- znajomość obsługi programów word, excel