Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Czynniki uciążliwe: permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,
Kontakty zewnętrzne: kilka razy w dziennie: kontakt z klientami Urzędu
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- odbieranie telefonów – linii informacyjnej dla cudzoziemców potrzebujących informacji i porady odnośnie czasowego pobytu i pracy oraz dokumentów jakie są konieczne do złożenia w Urzędzie
- informowanie klientów odnośnie wniosków w sprawach o udzielenie cudzoziemcom zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego UE, wpisania zaproszenia do ewidencji zaproszeń, rejestracji pobytu na terytorium RP obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, przedłużenie wiz, wydanie cudzoziemcom polskich dokumentów podróży, tymczasowych dokumentów podróży, polskich dokumentów tożsamości
- informowanie klientów o postępowaniu administracyjnym w ich sprawie – wgląd w sprawę. Udzielanie informacji poprzez odpisywanie na e--maile klientów dotyczących różnych spraw i zagadnień istotnych dla cudzoziemców
- informowanie cudzoziemców w zakresie przysługującej im pomocy i składanych wniosków celem legalizacji pobytu oraz pobytu i pracy
- w ramach potrzeb umawianie klientów na wizyty systemem tradycyjnym – terminarz dni i godzin
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
- znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub ukraińskiego- komunikatywnie
- znajomość procedury składania wniosków w sprawach dotyczących czasowego pobytu i pracy cudzoziemców na terytorium RP, wiedza dotycząca pobytu obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin. Umiejętność bezpośredniej obsługi klienta i przekazywania w prosty sposób informacji klientom.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klientów