Zachodniopomorski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu jak i poza nią, praca przy komputerze.
Urząd jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- wystawia duplikaty świadectw zlikwidowanych szkół oraz duplikaty świadectw i dyplomów dotyczących tytułów kwalifikacyjnych;
- dokonuje bieżących zakupów oraz zleca wykonanie usług na rzecz Delegatury w Koszalinie;
- przygotowuje spotkania, narady i konferencje oraz inne uroczystości organizowane w Delegaturze w Koszalinie;
- przygotowuje korespondencję wytworzoną w Delegaturze do wysyłki oraz odbierana korespondencję;
- przewozi pracowników w celu realizacji zadań jednostki oraz prowadzi dokumentację związaną z użytkowaniem samochodu służbowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w urzędzie lub na stanowisku administracyjnym
- znajomość przepisów prawa oświatowego,
- prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs archiwalny I stopnia,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność i komunikatywność.