- Ogłoszenie nr: 173005
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 września 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Bytomiu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji II w Bytomiu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Bytomiu
41-902 Bytom ul. Powstańców Warszawskich 74
Miejsce wykonywania pracy:
- Bytom
- Komisariat Policji II w Bytomiu ul.Chrzanowskiego 1a
41-902 Bytom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie całości zagadnienia związanego z obiegiem korespondencji w sekretariacie pionu prewencji pomiędzy Komisariatem Policji II w Bytomiu a Prokuraturą, Sądem i innymi instytucjami
- prowadzenie dzienników, rejestrów
- sporządzanie spisów archiwizacyjnych
- przekazywanie materiałów do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami
- rozliczanie pracowników z pobranej poczty i prowadzonych spraw
- obsługa systemów informatycznych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa
Praca w budynku Komisariatu Policji II w Bytomiu. Praca biurowa w pozycji siedzącej, w 8 godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami cywilnymi oraz petentami z zewnątrz. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku występują bariery architektoniczne, brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
Inne
Praca w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o kluazuli poufne
- znajomość zasad prowadzenia dzienników korespondencyjnych, dzienników podawczych
- umiejętność samodzielnego realizowania zadań, planowania i organizowania pracy
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji Word, Excel, Open Office
- samodzielność
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- znajomość ustawy o Policji w części dotyczącej stosunku służbowego
- znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Słuzbie Cywilnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów