Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bytom Inspektor w Administracji Publicznej Bytom
Inspektor Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji II w Bytomiu

Inspektor Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji II w Bytomiu

Komenda Miejska Policji w Bytomiu
Bytom
praca stacjonarna
3522 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173005
  • Data ukazania się ogłoszenia: 10 września 2015 r.

Komenda Miejska Policji w Bytomiu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • Zespołu Prezydialnego Komisariatu Policji II w Bytomiu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Bytomiu
    41-902 Bytom ul. Powstańców Warszawskich 74

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bytom
  • Komisariat Policji II w Bytomiu ul.Chrzanowskiego 1a
    41-902 Bytom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie całości zagadnienia związanego z obiegiem korespondencji w sekretariacie pionu prewencji pomiędzy Komisariatem Policji II w Bytomiu a Prokuraturą, Sądem i innymi instytucjami
  • prowadzenie dzienników, rejestrów
  • sporządzanie spisów archiwizacyjnych
  • przekazywanie materiałów do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • rozliczanie pracowników z pobranej poczty i prowadzonych spraw
  • obsługa systemów informatycznych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w budynku Komisariatu Policji II w Bytomiu. Praca biurowa w pozycji siedzącej, w 8 godzinnym systemie pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Częste kontakty z funkcjonariuszami i pracownikami cywilnymi oraz petentami z zewnątrz. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku występują bariery architektoniczne, brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.
    Inne
    Praca w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o kluazuli poufne
    • znajomość zasad prowadzenia dzienników korespondencyjnych, dzienników podawczych
    • umiejętność samodzielnego realizowania zadań, planowania i organizowania pracy
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji Word, Excel, Open Office
wymagania dodatkowe
  • samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • znajomość ustawy o Policji w części dotyczącej stosunku służbowego
  • znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Słuzbie Cywilnej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379