Inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa8 dni temu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 149707

Warunki pracy

• Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach


Chrobrego,


• Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


• Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,


stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę,


telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


• Oświetlenie dzienne i sztuczne,


•  Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo


dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia


higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów,


•  Warunki w jednostkach zewnętrznych podczas wyjazdów mogą nie być dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.


           

Zakres zadań

  • Planuje, organizuje i koordynuje kontrolę zadań z zakresu spraw obronnych, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami.
  • Prowadzi sprawy dotyczące organizacji i funkcjonowania stanowisk kierowania na obszarze województwa w celu zapewnienia efektywnego zarządzania kryzysowego i koordynacji działań obronnych.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z podwyższaniem gotowości obronnej państwa, w celu utrzymania ciągłej gotowości do reagowania na zagrożenia.
  • Bierze udział w planowaniu, koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie, w celu zapewnienia kompleksowego przygotowania regionu do działań obronnych.
  • Koordynuje szkolenia z zakresu kontroli zadań obronnych, w celu podnoszenia kwalifikacji pracowników.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z ewidencjonowaniem, wyznaczaniem dróg o znaczeniu obronnym na obszarze województwa. Prowadzi sprawy dotyczące przygotowań obronnych na drogach samorządowych powiatów i gmin województwa w celu zapewnienia drożności i bezpieczeństwa dróg na potrzeby działań obronnych.
  • Bierze udział w planowaniu, koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie, w celu zapewnienia kompleksowego przygotowania regionu do działań obronnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej i administracyjnej
  • znajomość przepisów: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej; o ochronie ludności i obronie cywilnej; znajomość organizacji i funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa; ustawy o obronie Ojczyzny
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania
  • zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE” oraz „NATO RESTRICTED, albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa narodowego
  • Wyższy Kurs Obronny
  • Kursy z zakresu zarządzania kryzysowego i ochrony ludności
  • Certyfikaty z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość procedur obronnych i ochrony ludności
  • Znajomość jednego z języków urzędowych EU na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych - w kontekście zarządzania i ochrony danych niejawnych w ramach działań obronnych, o zarządzaniu kryzysowym - w kontekście koordynacji działań w sytuacjach kryzysowych, o stanie klęski żywiołowej - w kontekście planowania i reagowania na klęski żywiołowe, o finansach publicznych - w kontekście finansowania działań obronnych i zarządzania kryzysowego, Prawo zamówień publicznych - w kontekście organizacji przetargów na sprzęt i usługi związane, z obroną cywilną i zarządzaniem kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej - w kontekście planowania i realizacji zadań związanych z obroną cywilną, Prawo budowlane - w kontekście odbudowy infrastruktury po klęskach żywiołowych, Znajomość rozporządzeń: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego - w kontekście organizacji działań kryzysowych; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej w sprawie kwalifikacji wojskowej - w kontekście organizacji i prowadzenia kwalifikacji wojskowej; Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie stanu klęski żywiołowej - w kontekście procedur i działań w czasie klęski żywiołowej; Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie ochrony przeciwpożarowej - w kontekście bezpieczeństwa budynków, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wykonywania zadań obronnych przez organy administracji publicznej i inne jednostki organizacyjne - w kontekście procedur kontrolnych, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie trybu działania, uprawnień i obowiązków organów administracji publicznej w sytuacjach nadzwyczajnych - w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi;
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku żołnierza zawodowego

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE” oraz „NATO RESTRICTED, albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • kopia prawa jazdy kat. B;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających znajomość języka urzędowego UE na poziomie komunikatywnym lub wyżej;kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymogów dodatkowych w postaci przedstawienia kopii posiadanych certyfikatów lub kopii zaświadczeń o ukończonych szkoleniach.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-29 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
• osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
(od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
• pocztą, na adres:
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
w formie elektronicznej
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
lub
- pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 149707"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin


Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym  odbiorcom.


Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Uprawnienia:


1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4. prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.


5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony


Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


• Podstawa prawna przetwarzania danych:


1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit.c RODO;


3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie


wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie


potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


 

Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Audytor Wewnętrzny w Biurze Audytu Wewnętrznego

    Centrala NFZ   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udział w przygotowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego na podstawie przeprowadzonej analizy obszarów ryzyka w zakresie działania Funduszu, w terminach wynikających z obowiązujących regulacji; przeprowadzanie czynności doradczych mających na celu...
  • Inspektor ds. Inwentaryzacji w Referacie ds. Inwentaryzacji

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Udział w pracach Komisji Inwentaryzacyjnej oraz mapowanie procesów inwentaryzacji w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: zapewnienie sprawnego i rzetelnego przebiegu procesów inwentaryzacji, w szczególności poprzez tworzenie planu i harmonogramu inwentaryzacji, sprawozdań;...
  • Młodszy Inspektor ds. Inwentaryzacji w Referacie ds. Inwentaryzacji

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wsparcie administracyjne Referatu ds. Inwentaryzacji w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: zapewnienie sprawnego i rzetelnego przebiegu procesów inwentaryzacji, w szczególności poprzez tworzenie sprawozdań i protokołów; przyjmowanie, gospodarowanie i rozliczanie arkuszy spisu z...
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Zgodności

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Koszykowa 81    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: prowadzenie przy udziale przełożonego postępowań wyjaśniających w sprawach zgłoszonych przez sygnalistów; praca z dokumentacją objętą klauzulą tajemnicy przedsiębiorstwa w ramach działalności Biura Zgodności; weryfikowanie informacji dotyczących...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379