Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
18 dni temu
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 145698

Warunki pracy

Praca w terenie, w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) praca w terenie lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, zagrożenie korupcją, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)- protokołowanie posiedzeń składów oceniających w godzinach popołudniowych (tj. do 18.00), praca w weekendy.


 


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

Zakres zadań

  • Nadzoruje wpływ wniosków o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia i planuje posiedzenia składów oceniających stacjonarnych (odbywających się w siedzibie zespołu) i wyjazdowych (odbywających się w miejscu stałego pobytu osoby z niepełnosprawnością) w oparciu o dokonane analizy, koordynuje i obsługuje posiedzenia co najmniej dwuosobowych składów oceniających (o specjalności: psycholog, pracownik socjalny, doradca zawodowy, pedagog, fizjoterapeuta oraz pielęgniarka/ pielęgniarz). Nadzoruje wprowadzanie wniosków składanych przez osoby z niepełnosprawnościami do systemu informatycznego SI EKSMOON.
  • Sprawuje nadzór nad poprawnością, terminowością oddawanej przez specjalistów dokumentacji postępowania. Weryfikuje pod względem formalno-prawnym sporządzane projekty decyzji administracyjnych. Przygotowuje do oddziału finansowego zestawienia finansowe z posiedzeń składów oceniających
  • Realizuje zadania związane z postępowaniami prowadzonymi w wyniku złożonych wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy (II instancja) dotyczącej wydanej decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia, a także sprawy w związku z wniesionym odwołaniami do sądu pracy i ubezpieczeń społecznych.
  • Udziela klientom zewnętrznym, nieinstytucjonalnym oraz instytucjom współpracującym pełnej i wyczerpującej informacji o trybie i zasadach postępowania oceniającego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej - potwierdzone kopiami dokumentów
  • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • znajomość ustawy o świadczeniu wspierającym
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce i dokonywania interpretacji przepisów
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
  • wysoka kultura osobista
  • skuteczna komunikacja
  • odporność na stres, umiejętności działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

 

Podobne oferty