Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko biurowe usytuowane na II piętrze budynku. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych.
Kontakty zewnętrzne z: kontrahentami w celu pozyskania informacji bądź dodatkowych wyjaśnień w zakresie realizowanych płatności, innymi urzędami w celu pozyskania informacji w zakresie realizowanych dyspozycji (np. sądy) lub w celu wymiany doświadczeń w sprawach niestandardowych (np. inne urzędy wojewódzkie).
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję zaangażowania środków budżetowych w zakresie wydatków dysponenta trzeciego stopnia w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej i kontroli wydatków.
- Prowadzi Centralny Rejestr Faktur (CRF) służący do rejestracji dokumentów wydatkowych w celu zapewnienia ich prawidłowego obiegu oraz monitorowania realizacji dyspozycji w ramach planu dysponenta III stopnia oraz środków pozabudżetowych.
- Opiniuje wnioski o dokonanie zmian w planie finansowym przed sporządzeniem decyzji Wojewody Śląskiego o zmianach planu finansowego wydatków w celu dostosowania planu do faktycznych potrzeb w toku wykonywania budżetu.
- Monitoruje i analizuje realizację wniosków o wyrażenie zgody na realizację wydatków, zaangażowanych umów i wydatkowanych już środków budżetowych oraz przygotowuje okresowe informacje zarządcze w tym zakresie w celu zapewnienia prawidłowej i efektywnej realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia.
- Prowadzi oraz monitoruje kompletność centralnego rejestru wniosków oraz centralnego rejestru umów w celu zapewnienia rzetelnej i aktualnej bazy dokumentów potwierdzających zaangażowanie środków w planie finansowym.
- Monitoruje stopień wykorzystania planu finansowego w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu zapewnienia efektywnego wykorzystania środków ujętych w planie finansowym oraz przygotowania propozycji zmian.
- Prowadzi ewidencję zaangażowania środków pozabudżetowych w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej i kontroli wydatków.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe lub wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z planowaniem budżetu lub/i prowadzeniem spraw finansowych lub/i księgowości – w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego
- znajomość ustaw o: rachunkowości – Rozdział 1,2,3,8; finansach publicznych - Dział I
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość rozporządzeń MF: w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
- myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyCV i list motywacyjnyoświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia i środków pozabudżetowych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnejTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-06 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia i środków pozabudżetowych”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice
Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia i środków pozabudżetowych
Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. realizacji budżetu dysponenta trzeciego stopnia i środków pozabudżetowych (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki
Uprawnienia:
· prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
· prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
· prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane
Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.