Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 121895
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu, - stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na drugim piętrze z dostępem do światła dziennego, - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, - występowanie uciążliwych warunków pracy: pomieszczenie pracy z dostępem do światła dziennego, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych objętych wnioskiem o zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę, dokonywanie analizy przedłożonego projektu budowlanego i całości dokumentacji, nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości we wniosku oraz w projekcie budowlanym,
- analizowanie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do budowy lub rozbiórki oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę,
- prowadzenie postępowań administracyjnych objętych wnioskiem o zmianę decyzji oraz zatwierdzenie projektu budowlanego zamiennego, analizowanie złożonego zamiennego projektu, nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości we wniosku oraz w projekcie budowlanym zamiennym,
- prowadzenie postępowań administracyjnych objętych wnioskiem o przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu, analizowanie złożonej dokumentacji,
- prowadzenie postępowań administracyjnych objętych wnioskiem o udzielenie odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, analizowanie złożonej dokumentacji,
- prowadzenie postępowań administracyjnych objętych wnioskiem o wygaśnięcie lub uchylenie decyzji, analizowanie złożonej dokumentacji,
- prowadzenie postępowań administracyjnych objętych wnioskiem o zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, analizowanie złożonej dokumentacji,
- rejestrowanie wpływających wniosków i zgłoszeń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej z zakresu administracji architektoniczno - budowlanej
- znajomość ustawy Prawo budowlane,
- znajomość ustawy o drogach publicznych,
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność komunikacji pisemnej,
- umiejętność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe