Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 116424
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- praca w terenie,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- prowadzenie monitoringu i kontroli nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej baz danych,
- prowadzenie kontroli zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym materiałów i zbiorów danych,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie rezultatów prac geodezyjnych i kartograficznych,
- przygotowywanie projektu wniosku do Rzecznika Dyscyplinarnego o wszczęcie postępowania wyjaśniającego, a także projektu zawiadamiania organów ścigania o możliwości popełnienia wykroczenia,
- prowadzenie monitoringu i kontroli koordynacji usytuowania projektowych sieci uzbrojenia terenu oraz ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
- prowadzenie monitoringu i kontroli nad zmianami w strukturze agrarnej oraz w sposobie użytkowania gruntów i ich bonitacji w ramach monitoringu przeprowadzonego przez marszałka województwa,
- prowadzenie obsługi organizacyjno – technicznej Rzecznika Dyscyplinarnego ds. Geodezji i Kartografii i Wojewódzkiej Komisji Dyscyplinarnej do Spraw Geodezji i Kartografii,
- sporządzanie wojewódzkich zestawień zbiorczych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców
- znajomość ustawy Prawo budowlanie
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość KPA
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
- znajomość rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej;
- znajomość rozporządzenia w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT
- znajomość rozporządzenia w sprawie ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych
- znajomość systemów PZGiK oraz standardów wymiany danych geodezyjnych (GML)
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- szczególne uprawnienia w zakresie: 1. pomiarów sytuacyjno – wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub 2. rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentów do celów prawnych.