Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
717 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 113233

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- praca w terenie,


- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
  • rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma i wnioski z zakresu wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków
  • prowadzenie nadzoru nad działaniem organów administracji geodezyjnej w zakresie prowadzenia i udostępniania powiatowych baz danych ewidencji gruntów i budynków
  • opracowywanie projektów stanowisk i wyjaśnień dla starostów w zakresie przepisów dotyczących ewidencji gruntów i budynków
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu w przypadku skarg złożonych na rozstrzygnięcia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego
  • prowadzenie nadzoru nad starostami w zakresie przekazywania Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa baz danych ewidencji gruntów i budynków
  • sporządzanie wojewódzkich zestawień zbiorczych o ewidencji gruntów i budynków
  • weryfikowanie i opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej,
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość Kodeksu Cywilnego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML,SWING,SWDE),
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty