Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
872 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 103975

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,


- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,


- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,


- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • weryfikowanie miesięcznych sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu świadczeń pomocy społecznej udzielanych przez gminy oraz sporządzanie zbiorczych, miesięcznych rozliczeń wydatkowanych na ten cel środków finansowych
  • rozpatrywanie i weryfikowanie miesięcznych wniosków gmin o dodatkowe środki finansowe na realizację zadań w obszarze zabezpieczenia społecznego
  • przeprowadzanie kontroli wykorzystania dotacji w obszarze zabezpieczenia społecznego
  • weryfikowanie wniosków gmin i powiatów w zakresie środków finansowych na realizację programów resortowych oraz sporządzanie zbiorczych zestawień potrzeb w tym zakresie
  • przygotowywanie wystąpień o uruchomienie środków finansowych na realizację programów resortowych oraz sporządzanie umów zawieranych z jednostkami samorządu terytorialnego na wsparcie finansowe z realizowanych programów resortowych, zgodnie z ostatecznym wyborem ofert
  • opracowywanie propozycji zmian planów finansowych w zakresie wysokości dotacji przekazywanych gminom na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej i zadań własnych gmin w obszarze zabezpieczenia społecznego
  • weryfikowanie sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego w zakresie programów resortowych oraz sporządzanie zestawienia zbiorczego w tym zakresie
  • rozliczanie udzielonej jednostkom samorządu terytorialnego dotacji na realizacje programów resortowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość KPA
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty