Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu
- kontakt z klientem zewnętrznym
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku
Zakres zadań
- koordynuje czynności kancelaryjne w urzędzie poprzez współpracę z Pełnomocnikiem Wojewody ds. EZD, z koordynatorami wydziałowymi i z pracownikami Urzędu (nadzór nad sprawdzaniem poprawności teczek prowadzonych w systemie papierowym i spraw prowadzonych w EZD, wykrywanie błędów, proponowanie rozwiązań i usprawnień, prowadzenie szkoleń z zakresu Instrukcji Kancelaryjnej i Archiwalnej) w celu ujednolicenia i poprawnego wykonywania czynności kancelaryjnych;
- przegląda dokumentację w celu wydzielenia kategorii A i B; materiały archiwalne opracowuje i przekazuje do Archiwum Państwowego lub Centralnego Archiwum Wojskowego, dokumentację niearchiwalną przekazuje na makulaturę;
- przyjmuje materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną od komórek organizacyjnych Urzędu w celu jej zaewidencjonowania, przechowywania i udostępniania; sporządza ewidencję zasobu archiwum i oznacza ją w celu ułatwienia dostępu do niej;
- udostępnia dokumentację pracownikom Urzędu i klientom zewnętrznym w celach służbowych i naukowych, przygotowuje projekty pism – odpowiedzi na zapytania dotyczące przechowywanych akt;
- zabezpiecza dokumentację w celu jej ochrony przed czynnikami szkodliwymi;
- zabezpiecza archiwum w celu ochrony dokumentacji przed włamaniem, zalaniem, pożarem
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- co najmniej do 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy w archiwizacji dokumentacji
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji publicznej
- kurs archiwistów I i II stopnia