Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7:00 do 15:00 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek), od 8:00 do 16:00 (wtorek)
- Praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu lidzbarskiego, prowadzenie auta służbowego
- Możliwa praca w terenie w nietypowych godzinach
- W przypadku wystąpienia epizootii na terenie województwa konieczność pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy
- Stres związany z przeprowadzaniem kontroli
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę
- Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka)
Siedziba Inspektoratu:
- Budynek bez podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami, bez windy
- Konieczność przemieszania się pomiędzy piętrami po schodach
- Wejście dla osób ze szczególnymi potrzebami możliwe od strony chodnika
- Toaleta dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami
Zakres zadań
- Realizuje zadania związane ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt, w tym chorób odzwierzęcych
- Planuje, organizuje i nadzoruje wykonywanie badań oraz pobieranie prób do badań kontrolnych zakażeń zwierząt
- Zbiera i przekazuje informacje o chorobach zakaźnych i czynnikach zoonotycznych
- Prowadzi i aktualizuje rejestry podmiotów prowadzących działalność w zakresie sprawowanego nadzoru, przede wszystkim: podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, chorób podlegających urzędowemu zwalczaniu, czynników zoonotycznych
- Prowadzi nadzór nad spełnianiem wymagań weterynaryjnych dla podejmowania i prowadzenia działalności, a w szczególności w zakresie: handlu, obrotu, pośrednictwa w obrocie i skupu zwierząt; miejsc gromadzenia i kwarantanny zwierząt, wystawami, konkursami oraz zawodami z udziałem zwierząt; pozyskiwania, przechowywania, obrotu i wykorzystania materiału biologicznego; prowadzenia zakładu drobiu; prowadzenia przedsiębiorstwa akwakultury
- Prowadzi nadzór nad warunkami utrzymania zwierząt gospodarskich w celu umieszczenia na rynku tych zwierząt lub produktów pochodzących od tych zwierząt lub z tych zwierząt
- Prowadzi elektroniczne systemy ewidencji pobrania i badania próbek oraz gromadzenia i przesyłania danych
- Prowadzi elektroniczne systemy wymiany informacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe weterynaryjne (udokumentowane dyplomem)- Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (udokumentowane aktualnym zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko - Weterynaryjną)
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów KPA, ustawy o służbie cywilnej, przepisów związanych z nadzorem nad ochroną zdrowia zwierząt i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- Samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- specjalizacja weterynaryjna "Epizootiologia i administracja weterynaryjna" (udokumentowana dyplomem ukończenia)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia aktualnego zaświadczenia z Izby Lekarsko - Weterynaryjnej potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (nie starsze niż 30 dni)
- Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami kat. B
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentu potwierdzajacego ukończenie specjalizacji weterynaryjnej "Epizootiologia i administracja weterynaryjna"Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-02 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
ul. Ornecka 2d
11-100 Lidzbark Warmiński
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane