Inspektor weterynaryjny

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
Brzeg
praca stacjonarna
3 dni temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor weterynaryjny
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 140548

Warunki pracy

Praca administracyjna, biurowo-terenowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Może wystąpić konieczność nietypowych godzin pracy, w tym dyżurów. Praca związana z bezpośrednią obsługą klienta, wymagająca wysiłku fizycznego i innych obciążeń dla organizmu pracownika - długotrwała pozycja siedząca.


Stanowisko pracy wyposażone w komputer, laptop, drukarkę, urządzenia pomiarowe, narzedzia do pobierania próbek itp.


Siedziba znajduje się na I i II piętrze budynku bez windy, brak podjazdów.


Toalety i ciągi komunikacyjne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.


Praca w siedzibie i wyjazdy służbowe na terenie powiatu brzeskiego samochodem służbowym.


Wyjazdy na szkolenia, konferencje itp. na terenie całego kraju.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy wynikające z przepisów weterynaryjnych dot. zdrowia i ochrony zwierząt oraz przeprowadza kontrole i pobiera próbki w gospodartwach i zakładach.
  • Wykonuje zadania związane z monitorowaniem, profilaktyką i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt.
  • Przeprowadza kontrole bioasekuracji, dobrostanu zwierząt oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt.
  • Prowadzi rejestry podmiotów, dokumentację zwiazaną z zadaniami zespołu ds. zdrowia i ochrony zwierząt oraz wymaganą przepisami sprawozdawczość.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa weterynaryjnego krajowego i Unii Europejskiej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe: kserokopia prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej (wzór w załączeniu)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naborów (wzór w załączeniu)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-18 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brzegu
ul. Oławska 25
49-306 Brzeg
I piętro pokój nr 7

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz