Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisku:
Inspektor w zespole reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: P/I/02/15/Warszawa
Główne zadania:
- Rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Klientów we własnym zakresie i/lub w porozumieniu właściwymi jednostkami Banku zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz przepisami prawa
- Podejmowanie samodzielnych decyzji uznaniowych według posiadanych uprawnień zgodnie z polityką reklamacji obowiązującą w Banku
- Zlecanie operacji księgowych oraz wykonywanie czynności systemowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
- Identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu zapobiegania powstawaniu reklamacji i podejmowanie działań eskalacyjno-prewencyjnych podnoszących jakość świadczonych przez Bank usług
- Przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na reklamacje
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi oraz terminowego procesowania reklamacji
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Doświadczenie w pracy w obszarze bankowości, mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta, rozpatrywania reklamacji, operacji bankowych
- Znajomość produktów i usług bankowych
- Znajomość przepisów prawa, w tym w zakresie reklamacji i skarg (m.in. prawo bankowe, kodeks cywilny), procedur bankowych oraz systemów transakcyjnych Banku.
- Podstawowa znajomość zasad dotyczących rachunkowości
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia kwalifikacji
- Umiejętność prowadzenia komunikacji pisemnej z Klientem
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej instytucji finansowej;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowo – rekreacyjny.