Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
7 dni
Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...
Inspektor w Zespole Obsługi Kancelaryjnej i Archiwum
Inspektor w Zespole Obsługi Kancelaryjnej i Archiwum
Getin Noble Bank S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
2706 dni temu
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisku:
Inspektor w Zespole Obsługi Kancelaryjnej i Archiwum
Miejsce pracy: Wrocław
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
zapewnienie bieżącej obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej dla Obszaru Windykacji,
obsługę/rejestrację faktur VAT,
odpowiednie rozpoznanie pism przychodzących wg typów,
poprawną dekretację pism.
Oczekujemy od Ciebie:
minimum średniego wykształcenia,
dobrej znajomości obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Office,
dokładności i skrupulatności,
umiejętności szybkiego uczenia się,
komunikatywności,
otwartości na zmiany,
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy biurowej.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo,
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej,
pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole,
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: OWD/ZOKA/07/2017 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
7 dni
Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych dokumentacji sprzedażowej i handlowej do systemu. Zarządzanie stanem zapasów magazynowych. Zarządzanie procesem odzyskiwania długów. Organizacja i zarządzanie dokumentacją. Zapewnienie zapasów materiałów biurowych. Wsparcie zarządzania kadrami i...