OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA
W REFERACIE INWESTYCJI, SPRAW KOMUNALNYCH I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU
Burmistrz Toszka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektora
w Referacie Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego
(1 etat)
w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek
w pełnym wymiarze czasu pracy
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań
na danym stanowisku, - co najmniej 3-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- znajomość przepisów ustaw:
- Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi,
- Prawo energetyczne,
- o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- o samorządzie gminnym,
- Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego,
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
- mile widziana znajomość obsługi programu komputerowego do kosztorysowania (np. Norma Pro, EdBud, Zuzia),
- ogólna umiejętność posługiwania się kosztorysami budowlanymi,
- prawo jazdy kat. B,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
- planowanie oświetlenia ulic, placów, skwerów oraz jego utrzymanie,
- planowanie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
- przyjmowanie zgłoszeń o padłych zwierzętach na terenie Gminy Toszek, co do których nie można ustalić właściciela oraz zorganizowanie i usunięcie padłego zwierzęcia,
- przyjmowanie zgłoszeń o pojawieniu się na terenie zamieszkałym zwierząt wolno żyjących zagrażających porządkowi publicznemu oraz organizowanie ich usunięcia,
- budowa, utrzymanie i eksploatacja szaletów publicznych,
- nadzór nad funkcjonowaniem targowiska miejskiego, w tym kontrolowanie stanu targowiska oraz określanie prac do wykonania na targowisku, kontrola wykonania prac oraz ich rozliczanie,
- utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci, w tym kontrolowanie stanu cmentarza komunalnego i miejsc pamięci, określanie niezbędnych do wykonania prac, kontrola ich wykonania i rozliczanie,
- utrzymanie porządku i czystości w gminie oraz utrzymanie zieleni w tym kontrola wykonania oraz rozliczanie prac,
- prowadzenie spraw w zakresie przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczania inwestycji, remontów objętych budżetem gminy w zakresie wodociągów, kanalizacji, obiektów użyteczności publicznej oraz innej infrastruktury, w szczególności poprzez:
- sporządzanie umów na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, wykonywanie robót budowlanych i prowadzenie nadzoru inwestorskiego,
- zapewnienie zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa opracowywania dokumentacji technicznej, dokumentacji technologii rozbiórek, robót budowlanych, poprzez sprawdzanie wpływającej dokumentacji projektowej pod względem jej kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych,
- przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury udzielenia zamówienia publicznego, czynny udział w pracach komisji przetargowych,
- prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z uzyskaniem pozwolenia
na budowę, zgłoszenia robót budowlanych (bez wymaganego pozwolenia
na budowę), pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy zabytku, pozwolenia na użytkowanie itp. oraz dokonywanie odpowiednich zgłoszeń, - uczestnictwo w odbiorach robót, nadzór nad wykonaniem umów,
- rozliczanie i przekazywanie użytkownikowi zakończonych inwestycji,
- nadzór nad inwestycjami w okresie gwarancyjnym (przeglądy i naprawy gwarancyjne),
- przygotowywanie niezbędnych danych do wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych,
- sporządzanie projektu i sprawozdania z wykonania budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych,
- opracowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w oparciu o analizę potrzeb inwestycyjnych, remontowych i rozbiórek.
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
- świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html