Ogłoszenie numer: 7618530, z dnia 2022-10-14
Dyrektor Warszawskiego Centrum Integracji
„Integracyjna Warszawa”
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Warszawskim Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”
ul. Z. Nałkowskiej 11, 01-886 Warszawa
Inspektor w obszarze ds. Administracyjno-Organizacyjnych W Dziale ds. Administracyjno-Organizacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Nr WCI/05/2022
Opis stanowiska
Główne odpowiedzialności:
- Prowadzenie sekretariatu oraz obsługa kancelaryjna WCI: rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie dokumentacją, prowadzenie rejestrów m.in. Zarządzeń Dyrektora i Zarządzeń Prezydenta m.st. Warszawy,
Charakterystyka pracy:
- Prowadzenie składnicy akt oraz współpraca z archiwum państwowym m.st. Warszawy;
- Zaopatrywanie i prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych, środki czystości oraz innych artykułów i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania WCI;
- Prowadzenie rejestrów skarg i wniosków o udostępnianie informacji publicznej, zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami Prezydenta m.st. Warszawy;
- Przygotowanie i realizacja zamówień, umów z uwzględnieniem obowiązującego w WCI regulaminu udzielania zamówień publicznych poniżej kwoty 130.000 złotych oraz Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych i finansowych (poprzez szacowanie wartości zamówienia, przygotowanie wniosku o wszczęcie postępowania, przeprowadzenie procesu zakupów i rozliczenia) w celu prawidłowego funkcjonowania biura;
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o finansach publicznych, samorządzie gminnym, KPA ustroju m.st. Warszawy, dostępie do informacji publicznej, ochronie danych osobowych, pracownikach samorządowych, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeń o instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku urzędu i poza nim. Praca wykonywana jest w systemie od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1600. Bezpieczne warunki pracy. Budynek nie dostosowany dla osób niedowidzących i niewidomych. Możliwość wjechania wózkiem inwalidzkim. Drzwi i korytarze o odpowiedniej szerokości, umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety niedostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, uczestnictwem w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, rozmowami telefonicznymi, kontaktem z interesantami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530);
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- W przypadku osoby z wykształceniem wyższym minimum 1 rok stażu pracy, w przypadku osoby z wykształceniem średnim minimum 3 lata stażu pracy,
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w co najmniej jednym z obszarów: sekretariat, administracja, kancelaria,
- Bardzo dobra obsługa komputera w zakresie: MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe: administracyjne, ekonomiczne, finanse publiczne, zarządzanie lub pokrewne;
-
doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania i realizacji zamówień, umów;
-
znajomość regulacji prawnych dotyczących: finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy zamówień publicznych;
-
kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
-
dobra znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO);
-
gotowość do podnoszenia kwalifikacji poprzez samokształcenie i w formach zorganizowanych;
-
zdyscyplinowanie i umiejętności organizacyjne;
-
rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
-
obiektywizm i bezstronność; logiczne myślenie, życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi, wielozadaniowość, doskonałe zarządzanie czasem i terminowość, dobra organizacja pracy samodzielność, dokładność, sumienność, łatwość w realizowaniu zadań i skupieniu na celu;
-
umiejętność bezkonfliktowej współpracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. ?*
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej - podpisane własnoręcznie;
- list motywacyjny - podpisany własnoręcznie;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopia świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności (zakres czynności lub zaświadczenie od obecnego pracodawcy o zakresie wykonywanych zadań);
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - podpisane własnoręcznie;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie lub kopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530) - podpisana własnoręcznie;
- Jeżeli kandydat przedłoży dokumenty / dane obejmujące inne dane osobowe niż wymagane przepisami art. 221 §1 i §4 Kodeksu pracy (wskazane w ogłoszeniu o naborze), do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor w obszarze ds. Administracyjno-Organizacyjnych – przez Warszawskie Centrum Integracji „Integracyjna Warszawa”, w zakresie wykraczającym poza dane niezbędne, określone w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzania naboru na wolne stanowisko”. - Oświadczenie o treści „Oświadczam, ze zapoznałem się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze” – własnoręcznie podpisane.