Ogłoszenie numer: 2679733, z dnia 2019-10-02
DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w ZARZĄDZIE DRÓG MIASTA KRAKOWA, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków
Inspektor w Dziale Utrzymania Infrastruktury Torowej i Energetycznej
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 77-19
Opis stanowiska
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- Wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne z zakresu: elektroenergetyki trakcyjnej;
- Posiadanie aktualnego świadectwa kwalifikacji SEP w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kV lub wyższym;
- Staż pracy: min. 3 lata przy wykształceniu średnim, min. 1 rok przy wykształceniu wyższym.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Prawo jazdy kat. B;
- Doświadczenie w pracy w utrzymaniu sieci trakcyjnych (tramwajowych lub kolejowych);
- Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej;
- Znajomość oprogramowania typu CAD, EDiOM;
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Prawo energetyczne;
- Ustawa o drogach publicznych;
- Ustawy prawo budowlane;
- Ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawy o pracownikach samorządowych;
- Ustawy o samorządzie gminnym; - Znajomość prawa miejscowego GMK;
- Znajomość wytycznych niezbędnych przy projektowaniu dróg;
- Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej;
- Znajomość struktury oraz statutu ZDMK w Krakowie;
- Znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.
UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór i kontrola nad utrzymaniem tramwajowej sieci trakcyjnej oraz systemów napędów elektrycznych i instalacji ogrzewania zwrotnic;
- Objazdy w terenie i ocena stanu technicznego powyższej infrastruktury;
- Kontrolowanie, dokonywanie odbiorów robót i rozliczanie wykonania prac w ramach zawartych umów;
- Weryfikacja ilościowa oraz zatwierdzanie kosztorysów za wykonane roboty;
- Współpraca z innymi Działami w zakresie opiniowania projektów technicznych, planowania modernizacji i remontów infrastruktury wskazanej w pkt 1 oraz przygotowania materiałów dla wszczęcia procedury przetargowej i udzielenia zamówienia.
Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo, w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami;
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
- Miejsce pracy: Dział Utrzymania Infrastruktury Torowej i Energetycznej, Kraków os. Złotej Jesieni 14;
- Opis stanowiska pracy:
- Praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu oraz praca w terenie, - Płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 3200 zł do 3800 zł brutto + dodatek stażowy za wysługę lat + premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy (do pobrania także w punkcie obsługi klienta ZDMK) – podpisany odręcznie,
- Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie, uprawnienia (kserokopia),
- Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
- Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.