Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Inspektor / Starszy Specjalista w Departamencie Zarządzania Należnościami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DZN/81/22
Stanowisko pracy ds. dochodzenia należności Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Bieżące ewidencjonowanie należności w systemie finansowo-księgowym;
- Inicjowanie działań niezbędnych do podejmowania wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego w ramach Funduszy Unii Europejskiej;
- Realizacja zadań zmierzających do odzyskania należności na drodze postępowania administracyjnego i cywilnego w ramach Funduszy Unii Europejskiej; sporządzanie projektów pism procesowych i projektów rozstrzygnięć;
- Podejmowanie niezbędnych działań w czynnościach procesowych w postępowaniach upadłościowych, restrukturyzacyjnych w ramach Funduszy Unii Europejskiej;
- Weryfikacja wniosków składanych przez dłużników w zakresie przygotowywania wezwań do zapłaty, decyzji/ugód w sprawie udzielenia ulg w spłacie należności w ramach funduszy Unii Europejskiej;
- Dokonywanie potrąceń, pomniejszeń należności ze zobowiązaniami ARiMR w ramach procesu dochodzenia należności w ramach Funduszy Unii Europejskiej;
- Przygotowywanie dyspozycji finansowych przelewu środków odzyskanych w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział;
- Opiniowanie wewnętrznych i zewnętrznych aktów prawnych w zakresie należności Funduszy Unii Europejskiej oraz opracowywanie i aktualizacja procedur Wydziału;
- Udział w pracach związanych z przygotowaniem założeń, testowaniem i doskonaleniem systemu informatycznego do obsługi należności będących w kompetencji Wydziału;
- Przygotowanie odpowiedzi na raporty audytorów, organów kontrolnych oraz odpowiedzialność za wdrożenie rekomendacji i zaleceń pokontrolnych w zakresie kompetencji Wydziału;
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe /ekonomiczne, finansowe, administracyjne, prawnicze/
- biegła znajomość pakietu MS Office,
- co najmniej 2 letni staż pracy,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej, bankach, jednostkach sektora finansów publicznych i innych instytucjach publicznych,
- praktyczna znajomość zagadnień i problematyki z zakresu prawa i postępowania cywilnego, administracyjnego, oraz egzekucyjnego, finansów publicznych, zabezpieczenia i dochodzenia należności
- znajomość przepisów ustawy z dnia 09 maja 2018r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Wymagania pożądane:
- odpowiedzialność, dokładność, samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- dokładność w wykonywaniu zadań.