Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Inspektor / Starszy Specjalista w Biurze Prezesa - stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/GP/77/20
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Obsługa Sekretariatu Prezesa, Zastępców Prezesa oraz Sekretariatu Dyrektora Biura Prezesa w tym:
- Łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych,
- Monitorowanie terminowości przygotowywania przez komórki organizacyjne projektów pism do podpisu Prezesa,
- Wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem oraz rozdysponowaniem korespondencji wpływającej oraz wypływającej z sekretariatów członków Kierownictwa Agencji oraz Kierownictwa Biura Prezesa,
- Organizowanie spotkań na polecenie członków Kierownictwa Agencji oraz Kierownictwa Biura Prezesa,
- Przechowywanie i przekazywanie do archiwum Agencji akt spraw załatwionych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- Biegła znajomość MS Office (szczególnie MS Word, MS Excel);
- Znajomość zadań realizowanych przez ARiMR.
- Dobra organizacja pracy;
Wymagania pożądane:
- Znajomość języków obcych;
- Odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, komunikatywność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dyspozycyjność.