SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.
Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl
Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Inspektor ochrony danych osobowych
Miejsce pracy: Kraków
Czego wymagamy:
- 2-3 letnie doświadczenie w pracy w obszarze bezpieczeństwa informacji;
- Wykształcenie wyższe;
- Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
- Znajomości przepisów prawa w zakresie danych osobowych;
- Doświadczenie we wdrażaniu oraz nadzorowaniu zmian oraz dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Samodzielność i konsekwencja w działaniu;
- Komunikatywność, proaktywność i chęć rozwoju.
- Znajomość normy ISO 27001 będzie dodatkowym atutem
- Dodatkowym atutem będzie podstawowa wiedza na temat rozwiązań IT jakie funkcjonują w przedsiębiorstwach.
Do Twoich zadań będzie należało:
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych w nawiązaniu do art. 37-39 RODO;
- Monitorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w działalności Spółki;
- Wspieranie rozwoju korporacyjnej strategii bezpieczeństwa informacji, a w szczególności uczestnictwo w działaniach wdrożeniowych wynikających z tej strategii;
- Wdrażanie polityk, standardów i wytycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji, a także opracowywanie i opiniowanie dokumentacji i umów - w języku angielskim;
- Tworzenie procesu zarządzania ryzykiem w obszarze bezpieczeństwa informacji na poziomie lokalnym, w tym identyfikacja ryzyka i jego ocena, oraz raportowanie zagrożeń;
- Ocenianie efektywność zastosowanych środków bezpieczeństwa, rekomendowanie środków prewencyjnych i monitorowanie wdrażania planów poprawy;
- Przeprowadzanie kontroli w celu minimalizowania zagrożenia związanego z nieautoryzowanym dostępem i nieautoryzowanymi zmianami w systemach informatycznych;
- Wspieranie i monitorowanie audytów w obszarze bezpieczeństwa informacji w celu poprawiania skuteczności mechanizmów kontrolnych i procedur bezpieczeństwa;
- Współpraca ze wszystkimi jednostkami Spółki w zakresie stosowania polityk ochrony danych osobowych;
- Zwiększania świadomości w obszarze bezpieczeństwa informacji, w tym prowadzenie szkoleń pracowników Spółki.
Dlaczego warto do nas dołączyć? Co oferujemy:
- Możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy,
- Specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy,
- Bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu,
- Mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce,
- Specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych.