Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. Oddział w Katowicach poszukują kandydata na stanowisko:
Inspektor Nadzoru (specjalność konstrukcyjno – budowlana) w Wydziale Zarządzania Majątkiem
Nr Ref.: OK_WZ_IN_12_16
Podstawowy zakres obowiązków:
- Sprawowanie nadzoru inspektorskiego nad pracami budowlanymi (eksploatacyjnymi i remontowymi) realizowanymi przez osoby trzecie w obszarze stacji i linii eksploatowanych przez PSE S.A. Oddział w Katowicach oraz sporządzanie sprawozdań i rozliczeń z ich realizacji.
- Wykonywanie obowiązkowych okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego, wraz z opracowaniem protokołów kontrolnych.
- Weryfikacja kosztorysów, przedmiarów, kalkulacji prac budowlanych ofertowych i powykonawczych.
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
- Udział w pracach Komisji Oceny Dokumentacji Technicznej – opiniowanie dokumentacji technicznej przed inwestycyjnej w zakresie konstrukcyjno - budowlanym.
- Udział w pracach Komisji Odbioru Technicznego - przeprowadzanie sprawdzeń technicznych, odbiorów częściowych i odbioru końcowego, kompletowanie, sprawdzanie i opiniowanie dokumentów wymaganych na etapie odbioru końcowego, takich jak: atesty, świadectwa jakości, protokoły robót zanikowych, protokoły badań pomontażowych, dokumentacja powykonawcza itp.
- Wsparcie w zakresie szacowania wartości zamówienia dla planowanych prac modernizacyjnych
- w Planie Inwestycji Rzeczowych PSE S.A./ bieżących prac remontowych poprzez opracowywanie kosztorysów inwestorskich, kalkulacji cenowych.
- Wykonywanie ocen stanu technicznego obiektów sieci przesyłowej, budynków, budowli zlokalizowanych na obszarze działania Oddziału oraz w przypadkach uznanych przez Departament Eksploatacji za konieczne, innych obiektów wykorzystywanych do przesyłania energii elektrycznej
- w ramach działalności PSE S.A.
- Opracowywanie części technicznej (Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia – SPZ) dokumentacji przetargowej dla zadań eksploatacyjnych i remontowych w zakresie konstrukcyjno - budowlanym.
- Uzgadnianie z Departamentem Eksploatacji dokumentacji przetargowej dla zadań remontowych oraz dla pozostałych zadań wskazanych przez Departament Eksploatacji w zakresie konstrukcyjno - budowlanym.
- Sporządzanie planów utrzymania technicznego majątku sieciowego w zakresie usług budowlano-montażowych:
- planowanie zakresu rzeczowego i finansowego zabiegów eksploatacyjnych,
- opracowywanie propozycji zadań remontowych w zakresie rzeczowo – finansowym,
- Realizacja zadań niezbędnych do prawidłowego ustalania podatków od gruntów, budynków i budowli oraz użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych.
- Udział we wdrażaniu narzędzi informatycznych wspierających proces utrzymania majątku sieciowego.
- Wykonywanie czynności związanych z obsługą majątku pomocniczego budynków i budowli siedziby Oddziału.
- Realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Wydziału Zarządzania Majątkiem, Dyrektora Pionu oraz Dyrektora Oddziału.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego o kierunku studiów w zakresie budownictwa i posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- co najmniej 2 - letniego stażu pracy przy realizacji zadań budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
- znajomości i umiejętności stosowania aktów normatywnych i przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- prawa jazdy kat. „B”,
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne odczytywanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej,
- predyspozycji do pracy na stanowisku decyzyjnym i związanym z odpowiedzialnością,
- umiejętności sprawnego i zwięzłego komunikowania się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
- wysokiej skuteczności, fachowości działania, zaangażowania.