Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor nadzoru inwestorskiego
w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska
- Dokonywanie opiniowania dokumentacji projektowej w zakresie obiektów inżynierskich,
- Przygotowanie materiałów niezbędnych do zlecenia dokumentacji projektowej dotyczącej zadań realizowanych przez Wydział i jej opiniowanie.
- Przygotowanie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego w tym m.in.: przygotowanie wniosku, ogólnych warunków umowy, skompletowanie dokumentów lub dokumentacji technicznej niezbędnej do ogłoszenia postępowania przetargowego, udział w pracach komisji przetargowej.
- Nadzór nad dokonywaniem przez podmioty zewnętrzne podstawowych, rozszerzonych i szczegółowych przeglądów obiektów inżynierskich, ekspertyz, sporządzanie analiz i wniosków dotyczących eksploatacji i remontów, kompletowanie dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
- Organizowanie przeglądów gwarancyjnych oraz egzekwowanie od Wykonawców usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji.
- Współpraca z administracją terenową i samorządową oraz z innymi komórkami ZDM w zakresie prowadzonych zagadnień.
- Wykonywanie nadzoru technicznego w zakresie remontów, utrzymania i ochrony drogowych obiektów inżynierskich.
- Opiniowanie przejazdów przez obiekty mostowe, pojazdów niezgodnych z normatywami i przepisami.
- Współpraca w przygotowywaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie utrzymania drogowych obiektów inżynierskich.
- Przygotowanie remontów i prac utrzymaniowych obiektów będących w eksploatacji Wydziału Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska:
- prace terenowe (oględziny, przedmiary, dokumentacja zdjęciowa itp.),
- zlecanie prac,
- rozliczanie i ewidencja prac,
- przedmiary i obmiary prac,
- realizacja spraw formalno – prawnych,
- nadzór nad wykonywaniem robót i czynności utrzymaniowych.
- Udział w rozpatrywaniu skarg i wniosków dotyczących utrzymania obiektów:
- udział w rozpatrywaniu wniosków oraz zawieraniu porozumień, umów i użyczeń terenu,
- prace terenowe,
- korespondencja,
- odpowiadania na zapytania i skargi mieszkańców.
- wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek budownictwo - specjalność związana z budową dróg i mostów
- doświadczenie zawodowe: minimum 6 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim i 4 lata stażu pracy
- przy wykształceniu wyższym,
- posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej mostowej,
- prawo jazdy kat. B (praktyczna umiejętność kierowania samochodem),
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office 365,
- znajomość przepisów prawnych oraz umiejętność ich stosowania m.in.:
- Ustawy Prawo Budowlane,
- rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków
- technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie;
- rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków
- technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg
- publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom,
- obiektom mostowym i tunelom (Dz.U. Nr 67, poz.582);
- Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późn. zm. Prawo Ochrony Środowiska,
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko;
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
- Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów i procedur związanych z budową i utrzymaniem obiektów inżynierskich, zdolność analitycznego myślenia,
- posiadanie niżej wymienionych cech osobowości:
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność i dyscyplina w działaniu, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej, odporność na stres/umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach/umiejętność pracy pod presją czasu.
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy,
- prowadzenie pojazdu służbowego,
- praca na wysokości powyżej 3m,
- praca w biurze (wysoki parter, budynek nie przystosowany do wózków inwalidzkich).
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganegowykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U.2022. 530)
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”)
1. Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
2. Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu
o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).
3. Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
5.Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
6.Zasady gromadzenia danych
Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana
7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
- Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
Telefon kontaktowy do IOD:tel. 22 55 89 33
9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
Osoby zainteresowane prosimy o składanie kompletu dokumentów w zamkniętej kopercie
w kancelarii ZDM lub przesłanie pocztą na poniższy adres do dnia 23.09.2022 r.
z dopiskiem na kopercie:
Zarząd Dróg Miejskich
Wydział Spraw Pracowniczych
i Płacowych
ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
tel. 22 5589355
48/2022 – inspektor nadzoru inwestorskiego w Wydziale Utrzymania i Remontów Dróg
* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl