CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży
nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji
nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po
komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła
to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i
Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką a pracę
z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w
Polsce.
- nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
- elektrycznych oraz elektroenergetycznych
- Koordynacja prac podwykonawców branży elektrycznej i słaboprądowych
- opiniowanie projektów budowlanych i analiza dokumentacji wykonawczej
- uczestnictwo w procedurach odbiorowych
- uczestnictwo w procesie Due Diligence od strony technicznej
- współpraca z zewnętrznymi audytorami
- współpraca z Inspektorami innych branż
- współpraca z zespołem budowy
- współpraca z klientem i podwykonawcami
- kontrola stosowanych materiałów i ich akceptacja
- przygotowywanie raportów i sprawozdań wewnętrznych
- udział w naradach koordynacyjnych
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru, bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Prawo budowlane
- wykształcenie wyższe inżynieryjne – kierunek elektrotechnika lub pokrewne
- co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych
- członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem
- samodzielność, odpowiedzialność, zdecydowanie i efektywność w działaniu
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do wyjazdów służbowych
- dobra znajomość języka angielskiego
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- pakiet benefitów pracowniczych
- wsparcie ze strony pozostałych współpracowników
Benefity dla pracowników:
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.