Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca poza siedzibą urzędu polegająca na przeprowadzeniu czynności inspekcyjno - kontrolnych, m.in. oględzin w terenie, kontrolach obowiązkowych oraz kontrolach budów i obiektów użytkowych na terenie powiatu kluczborskiego (w tym praca na wysokościach). Praca w biurze przy monitorze ekranowym, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, polegająca na sporządzaniu projektów decyzji, postanowień i pism, zbieraniu i analizie materiału dowodowego. Kontakt z petentami, konieczna komunikatywność i odporność na stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Siedziba inspektoratu znajduje się na II piętrze budynku, brak windy, toaleta nie przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym. Pomieszczenia urzędu są klimatyzowane.
Zakres zadań
- Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz pism
- Działalność inspekcyjno-kontrolna, w tym przeprowadzenie inspekcji budów, obiektów użytkowych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych
- Prowadzenie postępowań dotyczących katastrof budowlanych
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych
- Przyjmowanie stron postępowania
- Inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów EZD
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe budowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z budownictwem
- Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
- Znajomość przepisów Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego oraz o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- Umiejętność obsługi komputera
- Prawo jazdy kat. B
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Mile widziane doświadczenie w administracji publicznej
- Zdolności mediacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Odporność na stres, komunikatywność, samodzielność