Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Inspektor / Główny Specjalista w Departamencie Oceny Projektów i Pomocy Technicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DOPPT/25/24
Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- Przejrzyste zasady wynagradzania,
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT;
- Monitorowanie systemu informatycznego ewidencji wniosków o płatność; wprowadzanie danych do systemu informatycznego w zakresie przewidzianym procedurami;
- Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach dla działań wdrażanych w komórce organizacyjnej i przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do departamentu w zakresie czynności którego pozostaje audyt i kontrola wewnętrzna, a w razie potrzeby przygotowywanie projektów zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania;
- Identyfikacja problemów powstałych w trakcie obsługi wniosków o płatność, zgłaszanie propozycji zmian i uwag zmierzających do usprawnienia procedur i organizacji rozpatrywania wniosków o płatność dla działań realizowanych przez Wydział;
- Opiniowanie i zgłaszanie uwag do projektów aktów prawnych wpływających do wydziału zgodnie z trybem obowiązującym w ARiMR;
- Archiwizowanie prowadzonej dokumentacji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR w szczególności zadań realizowanych przez Departament Oceny Projektów i Pomocy Technicznej;
- Praktyczna znajomość Word, PowerPoint, Excel.
Wymagania pożądane:
- Doświadczenie w pracy związanej z funduszami unijnymi;
- Odpowiedzialność, gotowość do poszerzania wiedzy w zakresie wykonywanej pracy, komunikatywność;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz dla kandydata wraz z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych załączony do ogłoszenia (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
- List motywacyjny
- Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej