Ogłoszenie numer: 1772570, z dnia 2017-09-05
Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
UL. WŁOŚCIAŃSKA 4, 30 – 138 KRAKÓW
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektor ds. projektów i wniosków unijnych Wydział Rozwoju i Współpracy
1 etat – pełny wymiar czasu pracy
Inspektor ds. projektów i wniosków unijnych Wydział Rozwoju i Współpracy
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: SO/110/15/17.DS
Opis stanowiska
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie, wysyłanie, i gromadzenie korespondencji związanej
z planowaniem, realizacją i rozliczeniem projektów realizowanych w ramach środków publicznych. - Przygotowywanie, wysyłanie i gromadzenie porozumień, umów i innych dokumentów związanych z planowaniem, realizacją i rozliczeniem projektów realizowanych
w ramach środków publicznych. - Weryfikowanie dokumentów zewnętrznych związanych z przygotowaniem, realizacją
i rozliczeniem projektów finansowanych ze środków publicznych sporządzonych na zlecenie. - Przygotowywanie i weryfikacja przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych do przetargów na roboty drogowe w ramach prowadzonych inwestycji oraz składanie zlecenia procedury w celu udzielenia zamówień publicznych dla projektów realizowanych i finansowanych w ramach środków publicznych.
- Udział w komisjach (naradach) dotyczących planowanych i realizowanych inwestycji.
- Współudział w opracowywaniu planów rzeczowo-finansowych z zakresu inwestycji drogowych realizowanych i finansowanych w ramach środków publicznych.
- Uzgadnianie (opiniowanie) dokumentacji projektowych planowanych zamierzeń inwestycyjnych finansowanych w ramach środków publicznych.
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji i korespondencji planowanych i realizowanych inwestycji finansowanych w ramach środków publicznych.
- Przygotowywanie i koordynowanie obiegu dokumentów związanych z planowanymi
i realizowanymi inwestycjami finansowanymi w ramach środków publicznych. - Archiwizacja wytworzonych i pozyskanych dokumentów dotyczących inwestycji planowanych i realizowanych inwestycji finansowanych w ramach środków publicznych.
- Prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości projektów w okresie trwałości.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Spełnienie wymogów określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. j.t. z 2016r., poz. 902 ze zm.); - Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o profilu: technicznym, prawnym, administracyjnym, ekonomicznym, minimum 2 lata stażu pracy,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
- Nieposzlakowana opinia;
- Posiadanie wiedzy specjalistycznej i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
z zakresu zadań realizowanych przez Wydział w tym: - znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Cywilnego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o drogach publicznych,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw.
Wymagania dodatkowe, pożądane:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- Preferowanie wyższe wykształcenie w zakresie budownictwa drogowego;
- Preferowane doświadczenie zawodowe minimum 6 miesięczny staż pracy w administracji publicznej lub 6 miesięczne doświadczenie w zakresie obsługi programów operacyjnych, realizowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych;
- Umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych;
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, znajomość ogólnie przyjętych standardów przygotowania i realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych, znajomość aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z przygotowaniem i realizacją projektów współfinansowanych ze środków publicznych, znajomość z zakresu kosztorysowania robót budowlanych;
- Predyspozycje osobowościowe (zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dokładność, dyspozycyjność, samodzielność, terminowość, rzetelność;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.