Ogłoszenie numer: 6945207, z dnia 2022-05-09
Inspektor ds. planowania w Wydziale Budżetu
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
Liczba etatów: 2
- monitorowanie prawidłowości stosowania w procesie planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zasad wynikających z obowiązujących regulacji prawnych, w tym odnoszących się do planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Olsztyna dotyczących planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz planowania wieloletniego (wieloletnia prognoza finansowa)
- przygotowywanie procedur, instrukcji, założeń, opinii, informacji zapewniających prawidłowy przebieg procesów planowania,
- sporządzanie informacji i analiz z zakresu z zakresu budżetu miasta, wieloletniej prognozy finansowej oraz planów finansowych miejskich jednostek organizacyjnych, na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, w tym zarządzania długiem,
- ustalanie i rekomendowanie rozwiązań merytorycznych w sprawach prowadzonych na stanowisku w zakresie wynikającym z przepisów prawa i obowiązujących procedur.
Wymagania
-
obywatelstwo polskie,
-
co najmniej 3 letni staż pracy,
-
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
znajomość przepisów:
- ustawa o finansach publicznych
- ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego
- ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym
-
dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów Word i Excel.
Kwalifikacje dodatkowe:
-
co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku realizującym zadania związane z gospodarką finansową, gromadzeniem i rozdysponowywaniem środków publicznych
Umiejętności:
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
komunikatywność,
-
terminowość i dokładność
-
umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność,
-
kultura osobista.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich,
-
skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
-
skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania)
Oferujemy
Inne informacje:
Z kandydatami zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z ogólnego poziomu wiedzy w zakresie zagadnień związanych z planowaniem budżetowym w sektorze finansów publicznych.
Dodatkowe informacje dotyczące obowiązków na stanowisku można uzyskać u dyrektora Wydziału Budżetu, ul. Wyzwolenia 30, pok. 117, tel. 89 50 60 611.
Wszelkie informacje w sprawach rekrutacji, w tym o spełnieniu bądź nie, wymogów formalnych, można uzyskać w Wydziale Organizacji i Kadr, pok. 130, tel. 89/527- 97-81.
Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie e-rekrutacje.olsztyn.eu, zakładka – „Wyniki naborów” oraz w Urzędzie Miasta Olsztyna na elektronicznej tablicy ogłoszeń zakładka „Oferty pracy”, zakładka „Wyniki naborów”.
Przewiduje się zatrudnienie na czas określony.
Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, winda, schody,
- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
a także bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z pracownikami innych komórek Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta Olsztyna,
- częste kontakty z interesantami,
- wykonywanie wizji lokalnych na terenie Miasta
W miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Olsztyna,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Informacja dodatkowa:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Olsztyna z siedzibą
w Olsztynie, Plac Jana Pawła II 1;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – iod@olsztyn.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również praw o do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu
o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.