Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Inspektor w Administracji Publicznej Olsztyn
Inspektor ds. księgowości i sprawozdawczości budżetowej w wydziale budżetu w Urzędzie Miasta Olsztyna

Inspektor ds. księgowości i sprawozdawczości budżetowej w wydziale budżetu w Urzędzie Miasta Olsztyna

Prezydent Olsztyna
Olsztyn
specjalista (mid)
praca stacjonarna
898 dni temu

Ogłoszenie numer: 6570078, z dnia 2022-02-28

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Inspektor ds. księgowości i sprawozdawczości budżetowej w wydziale budżetu w Urzędzie Miasta Olsztyna

Miejsce pracy: Olsztyn

 

Opis stanowiska

LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
 

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie przelewów środków finansowych jednostkom organizacyjnym Miasta,
  • ewidencjonowanie wyciągów bankowych, sprawozdań budżetowych i sprawozdań z operacji finansowych oraz księgowanie w systemie finansowo – księgowym,
  • weryfikacja jednostkowych sprawozdań budżetowych z operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych jednostek organizacyjnych miasta pod względem formalnym i rachunkowym oraz inicjowanie konieczności dokonywania w nich poprawek,
  • sporządzanie informacji i analiz w zakresie wykonania budżetu miasta  oraz planów finansowych jednostek organizacyjnych, na potrzeby kontroli i zarzadzania finansami miasta, w tym zarządzania długiem,
  • przygotowywanie zarządzeń Prezydenta Olsztyna, instrukcji w zakresie sprawozdań jednostkowych i zbiorczych,
  • realizacja zobowiązań z tytułu umów i porozumień w przedmiocie zagadnień objętych działaniami Wydziału (w tym związanych z: obsługą zadłużenia, płatnościami ze środków unijnych, współpracą z innymi samorządami).

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)

  • obywatelstwo polskie,
  • co najmniej 3 letni staż pracy,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  •  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie bądź wyższe z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym w dziedzinie rachunkowości,
  •  znajomość ustaw:

         - ustawa o rachunkowości,
         - ustawa o finansach publicznych,
         - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
         - ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
         - ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów Word i Excel

KWALIFIKACJE DODATKOWE

  • kurs dla kandydatów na samodzielnego/głównego księgowego.

  • co najmniej 1 rok stażu pracy zawodowej na pokrewnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej, w pionie finansowym

UMIEJĘTNOŚCI

  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • komunikatywność,
  • terminowość i dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • kultura osobista,
  • samodzielność.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA

  • list motywacyjny
  • skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego w dziedzinie rachunkowości  - dla kandydata z wykształceniem wyższym,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty