Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Działu Koordynacji w Zakładzie Naprawy Tramwajów jako:
- realizację zadań wynikających z harmonogramów sporządzania planu gospodarczego oraz sporządzania sprawozdań dotyczących kosztów Zakładu,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych użytkowanych w Zakładzie, ewidencji zleceń kosztowych, faktur, awarii i wypadków taboru przypisanych do Zakładu,
- prowadzenie gospodarki umundurowaniem służbowym, odzieżą i obuwiem roboczym oraz środkami ochrony indywidualnej dla pracowników Zakładu,
- ewidencję kosztów dojazdu oraz obrót legitymacjami pracowniczymi,
- wydawanie biletów do bezpłatnych przejazdów dla pracowników, emerytów i rencistów, pośredniczenie w wydawaniu biletów przez ZTM dla dzieci pracowników oraz rozliczanie faktur w zakresie zakodowanych biletów pracowników i ich dzieci.
- obsługę wniosków z ZFŚS i MKZP w zakresie przypisanym do Zakładu,
- ewidencję czasu pracy pracowników Zakładu, z wyłączeniem motorniczych tramwajów,
- obsługę kandydatów do pracy i pracowników, w zakresie spraw personalnych we współpracy z Biurem Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
- udział w rekrutacji na stanowiska fizyczne w Zakładzie,
- przeprowadzanie adaptacji zawodowej dla nowo przyjętych pracowników.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia min. średniego ogólnego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 1 roku doświadczenia na stanowisku administracyjnym w obszarze kadrowym lub ekonomiczno-finansowym,
- umiejętności obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie dobrym,
- dobrej organizacji pracy,
- umiejętności komunikacyjnych i pracy w zespole.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Warszawa
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Naszym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej komunikacji tramwajowej w Warszawie. Odpowiadamy za eksploatację, naprawę i zakup taboru tramwajowego oraz prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy i remontów obiektów infrastruktury torowo – sieciowej i budynków. Nieustannie stawiamy na rozwój. Rozpoczęliśmy budowę zajezdni tramwajowej „Annopol”. Modernizujemy i budujemy trasy tramwajowe. W stolicy jeździ już ponad 300 wagonów niskopodłogowych. Zakupiliśmy także 123 nowoczesne tramwaje Warsolino, które w znaczący sposób odmienną komfort podróżowania. Tramwaje Warszawskie to przede wszystkim ludzie, którzy dokładają wszelkich starań, aby mieszkańcy stolicy mogli...