Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
inspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska
stanowisko ds. drogowych obiektów inżynierskich
- przygotowanie remontów obiektów będących w eksploatacji Wydziału Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska:
- prace terenowe (oględziny, przedmiary, dokumentacja zdjęciowa itp.)
- załatwianie spraw formalno-prawnych
- nadzór nad wykonywaniem robót i czynności utrzymaniowych
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej
- rozliczanie prac
- rozpatrywanie skarg i wniosków
• przeglądy (kontrola okresowa i doraźna oraz uczestnictwo w przeglądach przekazywanych do eksploatacji ZDM) obiektów:
- prace terenowe (oględziny, pomiary, dokumentacja zdjęciowa itp.)
- dokumentacja przeglądów
- zlecenia napraw elementów obiektów
- inwentaryzacja obiektów,
- udział w rozpatrywaniu wniosków oraz zawieraniu porozumień, umów i użyczeń terenu
- prace terenowe
- korespondencja
- wykształcenie: średnie lub wyższe, kierunek : administracja, budownictwo, inżynieria środowiska, drogownictwo
- minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim, minimum 1 rok stażu przy wykształceniu wyższym
- prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej min. 1 rok
- zdolność analitycznego myślenia
- znajomość przepisów : Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o finansach publicznych – w części dotyczącej budżetu jednostki samorządu terytorialnego
- znajomość przepisów i procedur związanych z budową i utrzymaniem obiektów inżynierskich
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej, odporność na stres/umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach/umiejętność pracy pod presją czasu, nastawienie na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów
- bardzo dobra znajomość programów : pakietu Microsoft Office
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca w biurze (II piętro, budynek bez podjazdów, winda nie jest przystosowana dla wózków inwalidzkich)
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).
-
Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
-
Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu
o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).
-
Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
-
upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
-
-
Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
-
Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
-
Zasady gromadzenia danych
-
Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDMrozpatrywana.
-
-
Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
-
prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
-
prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
-
prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
-
prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
-
prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
-
prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
-
-
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
Telefon kontaktowy do IOD:tel. 22 55 89 333
-
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
z dopiskiem na kopercie:
Zarząd Dróg Miejskich
Wydział Spraw Pracowniczych
i Płacowych
ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
tel. 22 5589160
16/2022 - inspektor w Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska
stanowisko ds. drogowych obiektów inżynierskich
* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl