Ogłoszenie numer: 1897229, z dnia 2018-01-30
Zakład Mechaniczny PROGRESS Leszek Sawicki
Inspektor ds. BHP i ochrony środowiska
Miejsce pracy: opolskie
Opis stanowiska
- Monitorowanie stanu BHP, raportowanie obserwacji, doradztwo rozwiązań,
- Identyfikacja i eliminowanie zagrożeń,
- Identyfikacją i dobór środków ochrony,
- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych/ okresowych w dziedzinie BHP, PPOŻ,
- Przeprowadzanie postępowań powypadkowych i ich dokumentowanie,
- Sporządzanie i przedkładanie sprawozdań do GUS,
- Aktualizowanie i przygotowanie dokumentacji BHP,
- Reprezentowanie zakładu podczas kontroli organów odpowiedzialnych za monitorowanie stanu BHP/ PPOŻ w zakładzie,
- Opiniowanie stanowisk pracy,
- Inicjowanie działań, mających na celu zwiększenie świadomości odnośnie BHP,
- Pomoc w opracowywaniu i dokumentowanie oceny ryzyka zawodowego,
- Prowadzenie dokumentacji Ochrony Środowiska, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami formalno-prawnymi oraz procedurami wewnętrznymi,
- Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie korzystania ze środowiska do Urzędu Gminy, Urzędu Marszałkowskiego oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska,
- Współpraca z firmą odbierającą odpady do utylizacji,
- Współpraca z Inspekcją Ochrony Środowiska, udział w kontrolach oraz realizacji zaleceń pokontrolnych,
- Koordynowanie i monitorowanie pomiarów, badań i odbiorów.
Wymagania
- Wykształcenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Bardzo dobra znajomość przepisów BHP, p.poż i ochrony środowiska,
- Doświadczenie w dziedzinie BHP w firmie produkcyjnej, optymalnie w branży stalowej
- Aktualne uprawnienia BHP,
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu BHP,
- Znajomość obsługi komputera – Windows, pakiet Office, Internet,
- Prawo jazdy kat. B,
- Dyspozycyjność
- Samodzielność i dobra organizacja pracy,
- Komunikatywność, sumienność, dokładność, odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.