Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. administracyjnych w Dziale Kadr i Administracji
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
m. st. Warszawy ul. J. Bema 91, 01-233 Warszawa
Termin składania dokumentacji do dnia 31.12.2021 r. do godz. 16.00
Numer referencyjny: 35/2021
- Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola;
- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności kontrolnej i jej wyników;
- współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie związanym z wykonywaniem przez nich kontroli;
- monitorowanie wewnętrznych systemów kontroli zarządczej i aktualności księgi procesów kontroli zarządczej;
- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie realizowanych procesów kontroli zarządczej i sporządzanej dokumentacji;
- opracowywanie projektów, instrukcji i regulaminów w zakresie kontroli zarządczej;
- opracowywanie projektów wniosków pokontrolnych i przedstawianie ich Dyrektorowi;
- sprawdzanie stopnia realizacji zaleceń pokontrolnych;
- przygotowywanie informacji, sprawozdań i analiz.
- Pełnienie funkcji koordynatora ds. ryzyka i prowadzenie rejestru incydentów;
- Prowadzenie rejestru i przygotowywanie projektów odpowiedzi na informację publiczną kierowaną do Ośrodka;
- Prowadzenie rejestru i przygotowywanie upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych;
- Współdziałanie z IOD Ośrodka w zakresie prowadzenia bieżącej dokumentacji związanej z funkcjonowaniem systemu ochrony danych osobowych w Ośrodku
- prowadzenie rejestru upoważnień systemowych i do przetwarzania danych oraz przygotowywanie upoważnień,
- prowadzenie rejestrów: zgód, udostępnień danych,
- prowadzenie i aktualizowanie rejestru klauzul informacyjnych,
- prowadzenie Rejestru Czynności Przetwarzania i Rejestru Kategorii Czynności Przetwarzania,
- prowadzenie korespondencji ws. RODO, archiwizacji, kontroli zarządczej i współdziałanie z jednostkami kontrolującymi / audytowymi.
Miejsce pracy:
Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Bema 91 w Warszawie. Budynek wyposażony jest w podjazd. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91. Wykonywanie czynności na stanowisku pracy związane jest z obsługą komputera, urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczanie się wewnątrz budynku oraz pomiędzy budynkami Ośrodka. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Warunki zatrudnienia:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy niezwłocznie po zakończeniu konkursu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej (zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- minimum 4-letni staż pracy,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (potwierdzone zakresem obowiązków),
- znajomość przepisów;
- ustawy i finansach publicznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- aktów wykonawczy do ww. ustaw.
- umiejętność sprawnej obsługi komputera w tym obsługa pakietu biurowego (MS Office / Libra Office – bardzo dobra znajomość programów do edycji dokumentów i arkusza kalkulacyjnego).
- wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu kontroli zarządczej,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych,
- nabyta wiedza i doświadczenie na szkoleniach dotyczących powyższego zakresu obowiązków,
- 2 lata stażu w pomocy społecznej i/lub 2 lata stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej i/lub 1 rok stażu pracy na stanowisku urzędniczym.
- zdolności analityczne,
- efektywność działania,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- rzetelność, sumienność, samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- pracę w innowacyjnej instytucji,
- pracę w życzliwym zespole, wsparcie kierownika,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i udział w atrakcyjnych szkoleniach (przygotowanie do pełnienia funkcji koordynatora),
- wynagrodzenie zasadnicze: 4300,00 zł brutto,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
- możliwość przystąpienia do programu opieki medycznej (LUX MED),
- możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie (w ramach grupowego ubezpieczenia).