- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
- ocena wniosków o wsczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz wniosków zakupowych komórek organizacyjnych w zakresie zgodności wnioskowanych zakupów, dostaw, usług i robót budowlanych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
- zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych
- wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wsczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych
- udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym
- udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów do Krajowej Izby Odwoławczej
- zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępwań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu
- udział w przygotowywaniu projektów umów w porozumieniu z radcą prawnym po zakończeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego
- przewodniczenie pracy komisji przetargowej
- obsługa platformy e-zamówienia (ew. innych platform) w zakresie publikacji ogłoszeń, sprawozdań, planów, prowadzenia postępowań itp.
- publikacja ogłoszenia w zależności od wartośći zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym WE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej
- monitorowanie i analiza zmieniających się przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:wymagane wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych lub kontynuowanie nauki w momencie aplikowania na stanowisko, doświadczenie min. 2 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, znajomość obsługi pakietu Office, znajomość regulacji dot. zamówień publicznych, mile widziane odbyte szkolenia z zamówień publicznych
Miejsce pracy:Księginice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN
Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
Adres:59-300 Księginice 14, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
sekretariat@pgkgl.pl
76 8408174 wew. 30
Sposób kontaktu:bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:CV