Górnośląskie Towarzystwo Finansowe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się i jedną z największych brokerów finansowych w Polsce. Od 13 lat oferuje na rynku polskim zaawansowaną platformę umożliwiającą sprzedaż kredytów i pożyczek kilkunastu banków oraz innych instytucji finansowych oferujących swoje produkty. Obecnie GTF posiada własne placówki kredytowe oraz współpracuje z 1500 Agencjami kredytowymi na terenie całego kraju.
Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i chcesz pracować dla dużej i stabilnej Spółki, złóż swoją aplikację.
Inspektor Departamentu Administracji Kredytowej
Miejsce pracy: Tychy
OPIS STANOWISKA:
- analiza i weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem formalnym
- ocena wiarygodności kredytowej Klientów banku zgodnie z obowiązującymi zasadami, procedurami oraz polityką kredytową
- podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji/uprawnień
- rejestracja umów kredytowych
- przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów
- profesjonalna obsługa Klientów współpracujących firm branży finansowej
- budowanie długotrwałych relacji z Partnerami firmy
- bezpośrednia współpraca z bankami w obszarze obsługi produktu i procesu
- inicjowanie usprawnień oraz działań wspierających sprzedaż
- realizacja nałożonych planów oraz zadań sprzedażowych
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w branży finansowej
- ugruntowana wiedza na temat produktów bankowych
- mile widziane doświadczenie w analizie kredytowej
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność oraz silna motywacja do działania
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- odpowiedzialność, dynamizm i zaangażowanie
- umiejętność organizacji własnego czasu pracy
- zdolność analitycznego myślenia
- wysokie kompetencje interpersonalne
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Profesjonalny system szkoleń
- Doskonałą atmosferę pracy w doświadczonym oraz ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego