- Ogłoszenie nr: 177305
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 stycznia 2016 r.
Kuratorium Oświaty w Łodzi
- Łódzki Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjnej Delegatury
- Delegatura Kuratorium Oświaty w Łodzi z siedzibą w Skierniewicach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty w Łodzi
Al. Kościuszki 120A
90-446 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Skierniewice
- Delegatura Kuratorium Oświaty w Łodzi z siedzibą w Skierniewicach
ul. Jagiellońska 29
96-100 Skierniewice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa sekretariatu Delegatury,
- prowadzenie kancelarii Delegatury oraz podejmowanie działań zapewniających jej sprawne funkcjonowanie,
- prowadzenie bieżącej korespondencji,
- okresowe opracowywanie dokumentacji i przygotowywanie akt sekretariatu do archiwum zakładowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno – biurowa
z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
- stres związany z obsługą klienta zewnętrznego.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych,
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- budynek nie jest wyposażony w windę,
- klatka schodowa o szerokości 150 - 180 cm z poręczami,
- korytarz biurowy o szerokości 200 cm,
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- w budynku pomieszczenia higieniczno – sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obsułdze sekretariatu lub kncelarii w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad organizacji sekretariatu oraz pracy biurowej,
- biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows – Word, Excel),
- biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- samodzielność w działaniu.
- gotowość ustawicznego doskonalenia posiadanych umiejętności,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów