Komenda Powiatowa Policji w Iławie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Informatyk
Miejsce pracy: Iława
Ogłoszenie o naborze Nr 140029
Warunki pracy
- praca o charakterze administracyjno - technicznym, biurowym,
- pełen wymiar czasu pracy,
- praca przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej pełnego czasu pracy,
- praca na wysokościach do 3m,
- kierowanie pojazdem kat. B,
- sporadyczne dźwiganie ciężarów do 50 kg,
- praca z urządzeniami pod napięciem elektrycznym,
- praca z topnikami do lutowania, alkoholami do czyszczenia oraz środkami konserwacyjnymi i smarującymi.
Zakres zadań
- Administracja systemami informatycznymi w Komendzie Powiatowej Policji w Iławie oraz podległych jednostkach, zgodna z procedurami oraz polityką bezpieczeństwa;
- Komplementacja i konfiguracja lokalnych stanowisk komputerowych zgodnie z obowiązującymi dokumentacjami bezpieczeństwa oraz aktualnymi zalecaniami i standardami w zakresie cyberbezpieczeństwa;
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem oraz zapewnienie ciągłości w działaniu, Policyjnej Sieci Transmisji Danych oraz Centralnego Węzła Internetowego;
- Prowadzenie wewnętrznej ewidencji, inwentaryzacji, likwidacji, środków trwałych i pozostałych środków trwałych;
- Zapewnienie w bieżącej aktualizacji systemów bezpieczeństwa na wszystkich komputerowych stanowisk końcowych;
- Prawidłowa identyfikacja incydentów i zagrożeń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wstępna obsługa zaistniałych zdarzeń ;
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym działaniem wewnętrznych systemów i aplikacji policyjnych oraz bieżąca korekta zaistniałych nieprawidłowości w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania;
- Prowadzenie działań o charakterze prewencyjnym mającym na celu zwiększenie poziomu zabezpieczeń związanych z cyberbezpieczeństwem;
- Prowadzenie wewnętrznej gospodarki materiałami eksploatacyjnymi;
- Administracja lokalnymi systemami monitoringu we wszystkich obsługiwanych jednostkach Policji;
- Zapewnienie w nieprzerwanej funkcjonalności systemów łączności oraz utrzymanie w prawidłowym działaniu mobilnych stacji łączności;
- Zabezpieczanie nagrań monitoringu na potrzeby prowadzonych przez funkcjonariuszy Policji aktualnych postępowań;
- Obsługa Centralnego Systemu Bezpieczeństwa Ruchu Strefowego;
- Zapewnienie w ciągłym działaniu sprzętu komputerowego oraz peryferii. a w szczególności drukarek i innych urządzeń kopiujących. Do realizacji tego zadania wymagana jest duża wiedza z zakresu hardware. Niezbędne jest również ciągłe samokształcenie z uwagi na często wprowadzane zmiany sprzętu;
- Do realizacji zadań niezbędna jest dyspozycyjności pracownika, umiejętność przystosowania się do nowych sytuacji, umiejętność kreatywnego rozwiązywania występujących problemów z funkcjonowaniem systemów, organizowanie pracy własnej, samokształcenie oraz współpraca z zespołem, a także znajomość technicznego języka angielskiego;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Prawo jazdy kat. B.
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość i umiejętność prawidłowej identyfikacji zagrożeń cyberbezpieczeństwa
- Wiedza i umiejętności techniczne z zakresu infrastruktury sieciowych i budowy sieci teleinformatycznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów, Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Komenda Powiatowa Policji w Iławie
ul. Wiejska 4
14 - 200 Iława
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane