Burmistrz Miasta Luboń ogłasza nabór kandydatów na stanowisko informatyka w Urzędzie Miasta, w wymiarze pełnego etatu, na czas nieokreślony.
- administrowanie siecią komputerową, utrzymanie ciągłości pracy sieci komputerowej Urzędu,
- administrowanie urzędowymi serwerami LINUX i WINDOWS, utrzymanie ich w ciągłości pracy,
- utrzymanie ciągłości pracy na stanowiskach komputerowych, usuwanie problemów programowych i sprzętowych w tym zakresie,
- konfiguracja, konserwacja i drobne naprawy sprzętu komputerowego,
- instalacja i aktualizacja systemów oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych,
- nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz programów i systemów komputerowych,
- rejestrowanie i przechowywanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji,
- wykonywanie i weryfikacje kopii bezpieczeństwa systemów i konfiguracji urządzeń, sporządzanie kopii zapasowych, archiwizowanie zbiorów,
- zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych,
- nadzór i uczestnictwo w pracach związanych z modernizacją infrastruktury teleinformatycznej Urzędu (w tym: rozwój systemu informatycznego, monitorowanie rynku IT pod kątem możliwości zastosowanie nowych rozwiązań z tej dziedziny w Urzędzie, udział w planowaniu i opracowywanie kierunku rozwoju systemu informatycznego, nadzór nad projektami informatycznymi dotyczącymi infrastruktury teleinformatycznej, inicjowanie i nadzorowanie wprowadzania nowych technologii związanych z rozwojem infrastruktury informatycznej, planowanie i analiza zaspokajania potrzeb na infrastrukturę informatyczną użytkownika końcowego,
- nadzór nad umowami z firmami zewnętrznymi w zakresie działań informatycznych prowadzonych przez Urząd
- wykonywanie zadań Administratora Systemów Informatycznych,
- współpraca w zakresie aktualizacji strony internetowej Miasta oraz Biuletynu Informacji Publicznej,
- współudział z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie zabezpieczeń informatycznych w zakresie ochrony danych osobowych, w tym aktualizacji dokumentacji w tym zakresie,
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i uczestnictwo w postępowaniach przetargowych/zapytaniach związanych z zagadnieniami informatycznymi,
- nadzór nad obsługą techniczno-informatyczną obrad Rady Miasta,
- prowadzenie instruktażu pracowników Urzędu w zakresie obsługi sprzętu informatycznego, ochrony i bezpieczeństwa danych,
- przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
- niezbędne:
- Wykształcenie średnie.
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- dodatkowe:
- umiejętność instalowania, obsługi i konfiguracji systemów z rodziny MS Windows przeznaczonych dla komputerów osobistych,
- znajomość zagadnień związanych z protokołami sieciowymi, Internetem,
- znajomość obsługi, naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego oraz sieciowego,
- znajomość systemów operacyjnych Windows oraz aplikacji biurowych i użytkowych,
- znajomość języka HTML w zakresie podstawowym,
- znajomość systemu operacyjnego LINUX,
- znajomość zarządzania usługą Active Directory
- znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami LAN i WAN,
- znajomość sieci teleinformatycznych w zakresie podstawowym,
- umiejętność podstawowego zarządzania bazami danych Mssql, Postgresql, , Mysql, Firebird
- znajomość obsługi i konfiguracji urządzeń sieciowych UTM,
- znajomość oprogramowania do zarządzania środowiskiem maszyn wirtualnych,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie, staż pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość funkcjonowania samorządu gminnego,
- dokładność, cierpliwość, wysoka kultura osobista.
- praca w wymiarze pełnego etatu, na czas nieokreślony,
- praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji, wymagająca sprawności fizycznej,
- praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej,
- praca koncepcyjna,
- praca we współdziałaniu z pracownikami i zespołami w warunkach stresu.
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
- adres mailowy,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie dotychczasowych świadectw pracy,
- życiorys zawodowy wraz z opisem przebiegu zatrudnienia (praktyk zawodowych i staży),
- dokumenty (oświadczenia) potwierdzające umiejętności, doświadczenia,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie kandydata o posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
Informuję jednocześnie, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Luboń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
- osobiście w Kancelarii ogólnej Urzędu Miasta, hol budynku na parterze,
- lub przesłać na adres: Burmistrz Miasta pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń Z dopiskiem na kopercie „Nabór nr WAG.2110.03.2024”,
- przesłać w formie elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym (przez - https://eurzad.lubon.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, (jako pismo ogólne).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta lub data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.