Komenda Miejska Policji w Sopocie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Informatyk
Miejsce pracy: Sopot
Ogłoszenie o naborze Nr 79700
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- praca fizyczna: lekka,
- wymuszona pozycja ciała.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016, poz. 1167 z późn. zm.),
- praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- praca przy monitorze ekranowym.
Zakres zadań
- Prowadzenie i znajomość dokumentacji technicznej eksploatowanych systemów;
- Prowadzenie ewidencji materiałowej, wartościowej i ilościowej sprzętu łączności i informatyki, będącego na stanie jednostki;
- Wykonywanie i dokumentowanie bieżących zamówień i zakupów na potrzeby jednostki;
- Nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego stosowania środków łączności radiowej oraz sposobu prowadzenia korespondencji radiowej w jednostce;
- Obsługa techniczno-eksploatacyjna systemów telekomutacyjnych (centrale telefoniczne, aparaty systemowe oraz aparaty telefoniczne) oraz urządzeń sieciowych (routery, switche);
- Obsługa techniczno-eksploatacyjna (uruchamianie, konfiguracja, diagnostyka, usuwanie drobnych usterek, wymiana materiałów eksploatacyjnych) urządzeń końcowych IT tj. drukarek, aparatów telefonicznych, faksów, skanerów, MTN, MTP, kabiny sygnalitycznej;
- Obsługa stanowisk dostępowych do systemów jawnych i niejawnych: konfiguracja, aktualizacja oprogramowania systemowego oraz antywirusowego, usuwanie drobnych usterek programowych oraz sprzętowych;
- Nadzorowanie i kontrolowanie sprawności policyjnych systemów łączności radiowej w zakresie eksploatowanych radiotelefonów, systemów nadawczo-odbiorczych : fiderów i masztów antenowych na podległym terenie;
- Obsługa poczty elektronicznej resortowej i internetowej;
- Zabezpieczanie zapisów monitoringu dla potrzeb czynności operacyjnych i dochodzeniowo-śledczych;
- Administrowanie lokalne i techniczne stanowisk dostępowych wybranych programów policyjnych;
- Administrowanie lokalne terminalami noszonymi (przydzielanie sprzętu, prowadzenie dokumentacji);
- Prowadzenie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników dotyczących właściwej eksploatacji urządzeń łączności i informatyki;
- Obsługa techniczna monitoringu oraz rejestratora rozmów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji,
- Bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
- Bardzo dobra znajomość standardów stosowanych w informatyce i łączności,
- Umiejętność: samodzielnego rozwiązywania problemów, sprawnej organizacji czasu pracy, stosowania prawa i umiejętności w praktyce, komunikatywność, kreatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ),
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Znajomość ustawy o Policji w zakresie organizacji Policji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe informatyczne potwierdzone zaświadczeniem lub kopią dokumentu,
- Zaświadczenie potwierdzające przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.