Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne.
Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczna forma współpracy i wiele więcej – zobacz, co jeszcze możemy Ci zaproponować!
Informatyk - wsparcie
Miejsce pracy: Tychy
Opis stanowiska pracy
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów,
- Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk,
- Współpraca z innymi liniami wsparcia,
- Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym,
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Wymagania:
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
- Zaawansowana znajomość aplikacji biurowych,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację ( WARUNEK KONIECZNY ),
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność, cierpliwość w kontakcie z Klientami,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – dodatkowy atut.
Jesteśmy otwarci na Kandydatów/Kandydatki bez doświadczenia, dla nas liczy się Twoja wiedza i pasja!
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki,
- Dołączenie do zgranego zespołu,
- Możliwość awansu wewnątrz Działu Technicznego,
- Możliwość stawiania czoła wyzwaniom.