Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Zakopane
Informatyk w Wydziale Kryminalnym

Informatyk w Wydziale Kryminalnym

Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
Zakopane
praca stacjonarna
4440 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 149892
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 lutego 2013 r.

Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • informatyk
  • do spraw Statystyki Przestępczości
  • w Wydziale Kryminalnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji
    w Zakopanem
    ul. Jagiellońska 32
    34-500 Zakopane

Miejsce wykonywania pracy:

  • Zakopane

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kieruje i nadzoruje pracę pracowników Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
  • ponosi odpowiedzialność za terminowe wprowadzanie, przetwarzanie i udostępnianie informacji podmiotom, z zakresu danych zawartych w policyjnych systemach informatycznych. Współdziała w tym zakresie z Wydziałem Kryminalnym, Wydziałem Prewencji, Wydziałem Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem i Posterunkiem Policji w Bukowinie Tatrzańskiej,
  • administruje i aktualizuje w porozumieniu z rzecznikiem prasowym stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
  • utrzymuje w należytym stanie infrastrukturę teleinformatyczną w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i w Posterunku Policji w Bukowinie Tatrzańskiej, realizuje zadania wynikające z zasad bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
  • koordynuje proces wdrażania technik teleinformatycznych w komórkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem i w Posterunku Policji w Bukowinie Tatrzańskiej,
  • sprawuje nadzór nad sprawnym działaniem sprzętu komputerowego, sieciowego i peryferii komputerowych, realizuje zadania w zakresie napraw i konserwacji wymienionego sprzętu,
  • wykonuje określone czynności administracyjne, związane z funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i Posterunku Policji w Bukowinie Tatrzańskiej,
  • wdraża uprawnienia do korzystania z baz elektronicznych dla uprawnionych osób oraz prowadzi ewidencję w tym zakresie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa przy serwerach i stanowiskach komputerowych w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość pracy zmianowej. Praca w terenie – naprawa sprzętu teleinformatycznego w siedzibie podległej jednostki organizacyjnej umiejscowionej na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem, stres związany z potrzebą zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania zadań. Wymuszona pozycja ciała – siedząca, praca wykonywana na stanowisku wyposażonym w sprzęt komputerowy oraz sieciowy, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku, praca na wszystkich piętrach budynku (budynek trzypiętrowy z przyziemiem). Budynek i pomieszczenia urzędu nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych). Pomieszczenia, w których jest wykonywana praca mogą posiadać małą powierzchnię oraz wąskie ciągi komunikacyjne
    i nierówną powierzchnię podłogi. Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie informatyczne, telekomunikacyjne lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zwiazanym z informatyką
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wszechstronna znajomość obsługi komputera oraz systemów operacyjnych,
    • znajomość problematyki w zakresie czynności na wyżej wymienionym stanowisku
    • umiejętność biegłej konfiguracji sprzętu komputerowego, sieciowego itp.
    • umiejętność tworzenia i administrowania stronami internetowymi,
    • dobra znajomość pakietu MS Office, Excel, programów graficznych, pocztowych, itp.
    • rozumienie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe we wskazanych kierunkach,
  • znajomość systemów łączności,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne,
  • samodzielność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379