- Ogłoszenie nr: 149892
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 lutego 2013 r.
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- informatyk
- do spraw Statystyki Przestępczości
- w Wydziale Kryminalnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane
Miejsce wykonywania pracy:
- Zakopane
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kieruje i nadzoruje pracę pracowników Zespołu ds. Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
- ponosi odpowiedzialność za terminowe wprowadzanie, przetwarzanie i udostępnianie informacji podmiotom, z zakresu danych zawartych w policyjnych systemach informatycznych. Współdziała w tym zakresie z Wydziałem Kryminalnym, Wydziałem Prewencji, Wydziałem Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem i Posterunkiem Policji w Bukowinie Tatrzańskiej,
- administruje i aktualizuje w porozumieniu z rzecznikiem prasowym stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
- utrzymuje w należytym stanie infrastrukturę teleinformatyczną w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i w Posterunku Policji w Bukowinie Tatrzańskiej, realizuje zadania wynikające z zasad bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
- koordynuje proces wdrażania technik teleinformatycznych w komórkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem i w Posterunku Policji w Bukowinie Tatrzańskiej,
- sprawuje nadzór nad sprawnym działaniem sprzętu komputerowego, sieciowego i peryferii komputerowych, realizuje zadania w zakresie napraw i konserwacji wymienionego sprzętu,
- wykonuje określone czynności administracyjne, związane z funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem i Posterunku Policji w Bukowinie Tatrzańskiej,
- wdraża uprawnienia do korzystania z baz elektronicznych dla uprawnionych osób oraz prowadzi ewidencję w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa przy serwerach i stanowiskach komputerowych w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość pracy zmianowej. Praca w terenie – naprawa sprzętu teleinformatycznego w siedzibie podległej jednostki organizacyjnej umiejscowionej na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem, stres związany z potrzebą zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania zadań. Wymuszona pozycja ciała – siedząca, praca wykonywana na stanowisku wyposażonym w sprzęt komputerowy oraz sieciowy, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku, praca na wszystkich piętrach budynku (budynek trzypiętrowy z przyziemiem). Budynek i pomieszczenia urzędu nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych). Pomieszczenia, w których jest wykonywana praca mogą posiadać małą powierzchnię oraz wąskie ciągi komunikacyjne
i nierówną powierzchnię podłogi. Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie informatyczne, telekomunikacyjne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zwiazanym z informatyką
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wszechstronna znajomość obsługi komputera oraz systemów operacyjnych,
- znajomość problematyki w zakresie czynności na wyżej wymienionym stanowisku
- umiejętność biegłej konfiguracji sprzętu komputerowego, sieciowego itp.
- umiejętność tworzenia i administrowania stronami internetowymi,
- dobra znajomość pakietu MS Office, Excel, programów graficznych, pocztowych, itp.
- rozumienie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
- wykształcenie wyższe we wskazanych kierunkach,
- znajomość systemów łączności,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów