Informatyk ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: IWK/06/2016_Poz
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Nadzór nad procesami IT, raportowanie wskaźników procesów/ usług IT
- Współpraca z klientami wewnętrznymi i dostawcami IT
- Zarządzanie narzędziami ITSM oraz narzędziami do analizy danych/ raportowania procesów/ usług IT
- Konstruowanie analiz i raportów w formie zaawansowanych arkuszy kalkulacyjnych oraz z wykorzystaniem QlikView
- Konfiguracja biznesowa systemu wsparcia procesów IT oraz tworzenie dokumentacji systemowej
- Współpraca z użytkownikami IT oraz zespołami wsparcia
- Systematyczne podnoszenie umiejętności i wiedzy z zakresu systemowego zarządzania usługami IT i procesów IT
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Wykształcenia wyższego (preferowana informatyka lub zarządzanie)
- Dobrej znajomości zagadnień związanych z procesami i procedurami IT potwierdzonej certyfikatem z zakresu IT Infrastructure Library (ITIL) lub ISO 20000
- Umiejętności pracy w zespole, także pod presją czasu
- Analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Komunikatywności, rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności szybkiego uczenia się
- Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie w pracy z użytkownikami i narzędziami obsługi zgłoszeń użytkowników
- Dobra znajomość narzędzi raportujących
- Doświadczenie w realizacji projektów z zakresu wdrażania procesów IT/ narzędzi ITSM
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
- Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
- Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
- Prywatną opiekę zdrowotną